دی جی کنترلر Reloop Buddy

کنترلر دی جی ریلوپ بادی Reloop Buddy دو کاناله جمع و جور و قدرتمند با همکاری نزدیک با نرم افزارAlgoriddim  برای بهترین و یکپارچه ترین میکس ها طراحی شده است همچنین این دی جی کنترلر کاملا با نرم افزار djay هماهنگ است.

16.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

سایر ویژگی ها

توضیحات

معرفی جامع دستگاه دی جی ریلوپ بادی Reloop Buddy

کنترلر دی جی ریلوپ بادی Reloop Buddy دو کاناله جمع و جور و قدرتمند با همکاری نزدیک با نرم افزارAlgoriddim  برای بهترین و یکپارچه ترین میکس ها طراحی شده است همچنین این دی جی کنترلر کاملا با نرم افزار djay هماهنگ است.

دی جی کنترلر ریلوپ Reloop Buddy کوچک و جمع و جور

دیجی کنترلر ریلوپ بادی Reloop Buddy با صرفه جویی در فضا بدون به خطر انداختن عملکرد، تمام ابزارهایی را که برای اجرای خلاقانه و مؤثر نیاز دارید، به شما در هر سطحی ارائه می دهد. طراحی با ظرافت و جمع و جور این دستگاه دی جی به شما این امکان را می دهد تا آن را به راحتی به هر مکانی که میخواهید ببرید و از میکس کردن لذت ببرید!

ویژگی های دستگاه دی جی ریلوپ بادی Reloop Buddy

چه یک دی جی مبتدی یا یک دی جی حرفه ای باشید، دی جی کنترلر ریلوپ بادی Reloop Buddy به لطف ویژگی های قدرتمند از جمله بخش پد متشکل از 8 حالت عملکرد (Hot Cue، Auto Loop، touch FX، سمپلر، Cut، Bounce Loop، Neural Mix™، looper)، کنترل ‌های لوپ اختصاصی، بخش جلوه ‌های انعطاف ‌پذیر با پدل ‌های FX (نگه‌داشتن و جابه ‌جایی)، و جاگ ویل های سریع پاسخگو برای میکس کردن و اسکرچ دقیق تمامی آنچه که شما نیاز دارید را به شما ارائه می کند.

ویژگی NEURAL MIX در دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Buddy

همچنین دی جی کنترلر ریلوپ بادی Reloop Buddy شامل کنترل ‌های Neural Mix™  گسترده برای پد و همچنین حالت EQ است. با استفاده از یک سوئیچ ساده روی کنترلر دی جی، کاربران می‌توانند فوراً دستگیره ‌های EQ را به کنترل ‌های اختصاصی Neural Mix™ تبدیل کنند، این امکان را به شما می‌دهد تا درام ‌ها، سازها و آوازها را در زمان واقعی ایزوله کنند، بنابراین به طور کامل از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی Algoriddim بهره ‌برداری می‌کنند.

پدل های FX در دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Buddy

دستگاه دی جی ریلوپ بادی Reloop Buddy دارای پدل های بزرگ FX  با موقعیت ‌های HOLD و ON  را برای ترکیب کردن افکت ‌های فوری را به شما ارائه می‌کند.

دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Buddy بدون نیاز به برق (PLUG AND PLAY) 

دستگاه دی جی ریلوپ بادی  Reloop Buddy به لطف ادغام اختصاصی خود با نرم افزارdjay و Algoriddim رابط صوتی داخلی USB، سازگاری فوری و اتصال و پخش را با تلفن های هوشمند، تبلت ها و رایانه ها امکان پذیر می کند، با این ویژگی فوق العاده شما میتوانید در هر مکانی پلی کنید، تنها چیزی که نیاز دارید دی جی کنترلر ریلوپ بادی Reloop Buddy، لپ تاپ یا تلفن همراه یا تبلت، هدفون دی جی است و شما میتوانید به صورت حرفه ای در هر مکانی شروع به میکس های جذاب خود بکنید.

با دی جی کنترلر ریلوپ Reloop Buddy میلیون ‌ها آهنگ را فوراً میکس کنید

نه تنها می‌توان آهنگ ‌ها را از لپ تاپ و موبایل شما برای Djay بارگیری کرد، بلکه حتی می‌ توان میلیون ‌ها آهنگ را فوراً از سرویس ‌های پخش محبوب مانند Tidal*، Soundcloud Go+*، Beatport LINK* و Beatsource LINK*  میکس کرد.

اتصال همه کاره دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Buddy

دیجی کنترلر ریلوپ Reloop Buddy دارای ورودی هدفون دی جی و جک 3.5 میلی‌متری به ‌همراه یک خروجی اصلی RCA برای اتصال مستقیم به باندهای اکتیو و سیستم ‌های صوتی است که در کنار دستگاه دی جی شما قرار دارند.

کیفیت ساخت دی جی کنترلر ریلوپ بادی Reloop Buddy

کنترلر دی جی ریلوپ Reloop Buddy از مواد با کیفیت و بادوام ساخته شده است و طراحی قابل حمل و صرفه جویی در فضا آن را برای راه اندازی در منزل، استفاده از تلفن همراه و حتی در حال حرکت یا در سفر عالی می کند. علاوه بر این، شیار دستگاه داخلی آن می‌تواند گوشی ‌های هوشمند و تبلت ‌های تا اندازه ۱۲.۹ اینچی را در خود جای دهد که استفاده از فضا را به حداکثر می‌رساند.

ویژگی های کلی دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Buddy

کنترلر دی جی جمع و جور برای djay در همه سیستم عامل ها (iOS/Mac/PC)

ویژگی های قدرتمند: پدل های FX، فیلترهای صوتی و 8 حالت عملکرد پدها

کنترل ‌های Neural Mix™ برای جداسازی آواز و ساز!

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Reloop Buddy”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.