دی جی کنترلر Denon DJ SC Live 4

دستگاه دی جی آل این وان ALL IN ONE چهار کاناله دنون که با وای فای برای پخش موسیقی از آمازون Amazon Music Streaming استفاده می کند.

84.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

تعدادخروجی هدفون

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

وزن

خروجی ها

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

برند

توضیحات

قدرت بالای اجرا در دستگاه دی جی دنون لایو Denon DJ SC Live 4

دستگاه دی جی کنترلر آل این وان ALL IN ONE چهار کاناله دنون که با وای فای برای پخش موسیقی از آمازون Amazon Music Streaming استفاده می کند.

Denon DJ + Amazon Music

ادغام دستگاه دی جی دنون لایو Denon DJ SC Live 4 با Amazon Music Unlimited و سایر سرویس ‌های پخش محبوب، دسترسی فوری به بیش از 100 میلیون آهنگ سی ‌دی با کیفیت (معروف به “بدون ضرر”) را در تمام ژانرهای موسیقی به دی جی می‌دهد. باWi-Fi  داخلی و تجزیه و تحلیل آهنگ سریع در حد رعد و برق، اکنون می توانید یک مجموعه دی جی کامل را بدون داشتن یا آماده کردن موسیقی از قبل اجرا کنید.

اجراهای بدون لپ تاپ با دی جی کنترلر دنون Denon DJ SC Live4

دستگاه دی جی دنون لایو Denon DJ SC Live4  توسط Engine DJ، همان سیستم عامل پیشرو مستقل دی جی DJ  که به اجرای بدون لپ ‌تاپ در بزرگترین استیج ‌ها و غرفه ‌های دی جی DJ در سراسر جهان کمک می‌کند. این ادغام یکپارچه سخت ‌افزار و نرم ‌افزار به ‌طور مستقیم، ملزومات عملکرد را در مکانی عالی برای میکس ‌های الهام ‌بخش و نمایش ‌های زنده قرار می‌دهد.

کنترلر دی جی دنون  Denon DJ SC Live4 همراه Ultimate Serato DJ Pro

با فعال کردن «حالت رایانه»، دی جی کنترلر دنون Denon SC LIVE 4 می‌تواند به عنوان یک کنترلر نرم ‌افزاری دی ‌جی اختصاصی برای سراتو دی جی Serato DJ (شامل مجوز Pro) استفاده شود و با ویرچوال دی جی Virtual DJ سازگار است (مجوز اضافی مورد نیاز است). این تطبیق پذیری گزینه های متعددی را به دی جی ها می دهد تا هر طور که ترجیح می دهند اجرا کنند.

دستگاه دی جی دنون Denon DJ SC LIVE4 طراحی شده برای میکس خلاق!

دستگاه دی جی دنون Denon SC Live 4  قدرت یک راه ‌اندازی مدولار استاندارد کلاب را در یک کنترلر دی جی DJ Controller مستقل 4  کاناله جمع ‌وجور و بصری ترکیب می‌کند. دستگاه دی جی دنون Denon SC Live 4  با Wi-Fi داخلی، صفحه نمایش لمسی چند حرکتی 7 اینچی و 3 اسلات رسانه ای، اجرای زنده خلاقانه را با استفاده از ترکیبی از رسانه های ذخیره شده و منابع پخش موسیقی منتشر می کند.

تجربه صوتی فراگیر با دستگاه دی جی دنون Denon DJ SC Live4

اسپیکرهای قدرتمند داخلی راه حل عالی برای پخش زنده، تمرین، تولید محتوا و نظارت شخصی در طول برنامه های زنده ارائه می دهند. دکمه اختصاصی صدا و سوئیچ روشن/خاموش کنترل کاملی را برای پاسخگویی به نیازهای هر کنسرت ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه دی جی را با خود به هر کجا که حرفه دی ‌جی شما می‌برد، بیاورید.

دستگاه دی جی 4  کاناله مستقل واقعی

دکمه ‌های لایه اختصاصی دسترسی سریع به کنترل ‌های هر یک از 4  کانال را برای پلی کردن را با شکل موج ‌هایی که به ترتیب کانال روی صفحه لمسی تمام رنگی چیده شده ‌اند، فراهم می‌کنند.

Dynamic Internal FX دستگاه دی جی دنون Denon DJ SC Live4

گزینه ‌های جلوه ‌های سواری با کیفیت بالا شامل 4 کانال ، Sweep FX با کنترل و 13 گزینه BPM FX کاملاً قابل تنظیم و تخصیص با بخش کنترل FX اختصاصی و دکمه تعامل روشن است.

پخش جریانی، پخش موسیقی از Cloud، یا ترکیب با USB Sticks

با Wi-Fi داخلی، دستگاه دی جی دنون Denon SC Live 4  شما را بدون اتصال به رایانه به سرویس پخش موسیقی مورد علاقه یا فضای ذخیره ‌سازی ابری شخصی‌ تان متصل می‌کند. برای دسترسی فوری به بزرگترین مجموعه های موسیقی جهان، مستقیماً در واحد حساب جاری خود وارد شوید. علاوه بر ادغام پیشگامانه دستگاه دی جی دنون Denon SC LIVE 4 با Amazon Music Unlimited مجموعه گسترده ای از گزینه های سرویس پخش از جمله Beatport Streaming، Beatsource، SoundCloud GO+، و TIDAL را ارائه می دهد. مهم نیست که چه سبک موسیقی را ترجیح می دهید، دستگاه دی جی دنون Denon SC LIVE 4  شما را پوشش می دهد. علاوه بر گزینه ‌های پخش جریانی، دسترسی به کتابخانه موسیقی شخصی و لیست ‌های پخش با استفاده از اسلات کارت SD و 2 ورودی USB آسان است. یا به سادگی حساب Dropbox خود را متصل کنید تا از راه دور از هر کجای دنیا به مجموعه موسیقی شخصی خود دسترسی داشته باشید.

اسپیکرهای داخلی همه جانبه

اسپیکرهای داخلی قدرتمند با کنترل صدا و کلید روشن/خاموش، تمرین یا اجرای آن را در هر زمان و هر مکان آسان می کند. ایده آل برای استفاده به عنوان مانیتور شخصی در کنسرت ها یا برای تولید محتوا و پخش زنده است، همچنین دارای پورت هدفون دی جی برای مانیتور کردن در کنسرت ها یا مهمانی های شماست.

نورپردازی خودکار پویا با دستگاه دی جی دنون Denon DJ SC Live 4

سیستم ‌عامل دی ‌جی موتور به طور کامل با Engine Lighting برای دسترسی به نمایش ‌های نوری خودکار و همگام ‌سازی ‌شده با استفاده از آهنگ ‌های در حال پخش و رسانه ‌های ذخیره ‌شده یکپارچه شده است. از کنترل ‌های روی صفحه برای نمایش ‌های جذاب با نورپردازی Phillips Hue، Nanoleaf و DMX استفاده کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Denon DJ SC Live 4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.