دی جی کنترلر Pioneer DDJ-SB3-S

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S که لیمیتد ادیشن مدل DDJ-SB3 است، با ویژگی های پیشرفته نرم افزار سراتو دی جی Serato DJ ترکیب شده است تا یادگیری را از همیشه راحت تر برای شما انجام دهد. این مدل دی جی کنترلر پایونیر ابزاری ایده آل برای مبتدیانی است که به دنبال مهارت های خود هستند. این دی جی کنترلر 2 کاناله به راحتی قابل حرکت است و دارای یک طرح به سبک حرفه ای و با الهام از دستگاه دی جی سری DDJ-S است. انتقال بین آهنگ ها در این دستگاه دی جی با سهولت و به لطف ویژگی FX Fade افزوده شده و جلوه های اسکرچینگ Scratching بدون استفاده از جاگ ویل و از طریق عملکرد جدید به نام Scratch Pad، انجام می شود.

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

ورودی میکروفون

توضیحات

معرفی کامل دی جی کنترلر پایونیر  Pioneer DDJ-SB3S

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S که لیمیتد ادیشن مدل DDJ-SB3 است، با ویژگی های پیشرفته نرم افزار سراتو دی جی Serato DJ ترکیب شده است تا یادگیری را از همیشه راحت تر برای شما انجام دهد. این مدل دی جی کنترلر پایونیر ابزاری ایده آل برای مبتدیانی است که به دنبال مهارت های خود هستند. این دی جی کنترلر 2 کاناله به راحتی قابل حرکت است و دارای یک طرح به سبک حرفه ای و با الهام از دستگاه دی جی سری DDJ-S است. انتقال بین آهنگ ها در این دستگاه دی جی با سهولت و به لطف ویژگی FX Fade افزوده شده و جلوه های اسکرچینگ Scratching بدون استفاده از جاگ ویل و از طریق عملکرد جدید به نام Scratch Pad، انجام می شود.

افکت ها EFFECTS در دستگاه دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3 S

مدار ورودی میکروفون، صوتی شفاف و بدون اعوجاج تولید می کند و کیفیت صدای خوبی را تولید می کند. دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S دارای دو جلوه یا همان افکت می باشد. افکت اول در قسمت میکسر این کنترلر دی جی قرار دارد و در بالای هر Deak یک عدد ولوم افکت وجود دارد که می توانید افکت دلخواه خود را از داخل نرم افزار انتخاب کرده و بعد از آن با روشن کردن سوئیچ های 1 و 2 و 3 افکت دلخواه خود را بر روی دک Deak اعمال کنید.

ویژگی های دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S

طرح ریزی بصری: تمام ویژگی ها به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام نیاز به آن ها، در دسترس شما باشد. طرح این دی جی کنترلر پایونیر از عناصر سری DDJ-S با جاگ ویل ها، پد های عملکرد، دکمه های شروع و نشانه، دکمه های مستقل Loop Auto و تمام دسته ها و موقعیت های Fader که به روشی آسان برخوردار هستند، به ارث می رسد که از تجهیزات حرفه ای محسوب می شود.

فیلتر ها FILTERS در دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S

روان انتقال دادن آهنگ ها: چه شما یک دی جی با تجربه باشید یا یک دی جی مبتدی، میکس کردن با آپشن FX Fade آسان است. دکمه FX Fade روی این دی جی کنترلر پایونیر با کاهش حجم و به کار بردن همزمان FX، آهنگ ها را هموار می کند (حتی آن هایی که از سبک های درهم و برهم استفاده می کنند). می توانید هشت ترکیب از چهار الگوی FX روی این دستگاه دی جی پایونیر اعم از فیلتر عبور بالا، فیلتر عبور کم، پخش لوپ و چرخش عقب را انتخاب کنید.

طراحی متنوع: دی جی کترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3N از مواد ممتاز و مدارهای صوتی خوبی ساخته شده است. ساخت مقاوم آن دوام و پایداری آن را تضمین می کند در حالی که یک ظاهر با طراحی منحصر به فرد و جاگ ویل های آلومینیومی آن، احساس عالی ای را به شما منتقل می کند.

اسکرچ SCRATCH در دستگاه دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S

جاگ ویل های بزرگ: ممکن است کمی محکم باشد، اما جاگ ویل های بزرگ این مدل از دی جی کنترلر پایونیر، از فشردگی مناسبی برخوردار است تا به شما واکنش و دقت زیادی در برابر Scratching دهد.

طراحی قابل حمل: این دی جی کنترلر پایونیر را در هر کجا که بخواهید بخاطر کیف مخصوص آن و طراحی سبک وزن، با خود ببرید. برای شروع کار خود، کافیست کابل USB را وصل کنید.

کارت صدا سراتو روی صفحه: برای دسترسی به کنترل سراتو دی جی لایت Serato DJ Lite این دی جی کنترلر پایونیر، نیازی به کارت صدای خارجی نیست و از طریق USB به رایانه شخصی یا Mac خود متصل شوید.

نرم افزار سراتو دی جی پرو Serato DJ Pro

برای کنترل دکمه های اختصاصی FX این دی جی کنترلر پایونیر، نرم افزار سراتو دی جی پرو Serato DJ Pro را همراه با ویژگی های پیشرفته ای مانند Beat Jump، حالت Slip ، 8 دکمه هات و 8 دکمه سمپل خریداری کنید. به سادگی کامپیوتر شخصی یا Mac خود را به آن متصل کرده و از این ویژگی ها استفاده کنید.

مشخصات فنی دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S

اتصال USB: دارد

سیستم نرم افزار مورد نیاز: سیستم عامل مکMac macOS Mojave 10.14 ، macOS High Sierra 10.13 ، macOS Sierra 10.12 (به روزترین نسخه)ویندوز 10، 8.1 و 7 (آخرین سرویس) 64 بیتی

CPU پردازنده اینتلcore i9، i7، i5، i3با 1.07 گیگا هرتز یا بالاتر حافظه رم 4 گیگابایت یا بیشتر

نرم افزارهای DJ سازگار که شامل آن نمی شود: 

Serato DJ Lite به روزرسانی پرداخت شده Serato DJ Pro

کابل یو اس بی: دارد

گارانتی: دارد

دستورالعمل های عملیاتی برای شروع کار: دارد

عرض دستگاه: 482.6 میلی متر

ارتفاع دستگاه: 58.5 میلی متر

طول دستگاه: 272.4 میلی متر

وزن دستگاه: 2.1 کیلو گرم

کارت صدا: 24 بیت / 44.1 کیلو هرتز

محدوده فرکانس: 20 – 20000 هرتز

نسبت سیگنال به نویز: 103 دسی بل

 تعداد کانال ها: 2 عدد

کنترل Deck: 4 عدد

دسته محکم: دارد

جاگ ویل: 128 میلی متر با آلومینیوم با دوام

فیلتر: فیلتر عبور بالا و پایین

FX Fade : دارد

پد Scratching: دارد

ترانس: دارد

Hot Cues : دارای 4 عدد در هر Deck

لوپ دستی: دارد

: داردAuto loop

ورودی ها 1 عدد

MIC (جک 1.4 اینچی) USB: 1 عدد

پورت B خروجی ها 1 عدد

مستر (RCA) 1 عدد مانیتور هدفون دی جی (مینی جک)

ویژگی منحصر به فرد دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3S

در آخر نسخه جدید دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-SB3N یکی از محبوب ترین دستگاه کنترلر دی جی است که جاگ ویل های با کیفیت و نقره ای رنگش، بر روی بدنه سفید رنگ با پس زمینه قرمز پد هایش جلوه ای بی نظیر ایجاد می کنند که باعث می شود این دستگاه دی جی پایونیر از ویژگی های برجسته ای برخوردار باشد و مورد توجه دی جی کار ها قرار بگیرد. اگر می خواهید از ویژگی های پیشرفته تر و FX این دی جی کنترلر پایونیر استفاده کنید، می توانید با خرید کلید مجوز یا اشتراک، نرم افزار سراتو دی جی پرو Serato DJ Pro ارتقا دهید. برای محافظت از این دستگاه دی جی در برابر ضربه و خراشیدگی هنگام بردن به مهمانی ها، توصیه می شود آن را در سافت کیس مخصوص دستگاه حمل کنید. این کیف از بدنه ای با قالب پلی استر بالستیک و روکش پشمی و نازک ساخته شده است که یک راه حل محکم و در عین حال سبک است که حمل و نقل را آسان می کند.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Pioneer DDJ-SB3-S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.