دی جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ-N

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N لیمیتد ادیشن با رنگ خاص طلایی و با توان ارتباطی بالا از پایونیر Pioneer این متن اختصاص به یکی از محصولات جدید پایونیردی جی دارد. شرکت پایونیردی جی یک شرکت چند ملیتی متخصص در تولید و ساخت انواع محصولات چندرسانه‌ای دیجیتال می باشد.

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

توضیحات

دستگاه دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N لیمیتد ادیشن با رنگ خاص طلایی و با توان ارتباطی بالا از پایونیر Pioneer این متن اختصاص به یکی از محصولات جدید پایونیردی جی دارد.

شرکت پایونیردی جی یک شرکت چند ملیتی متخصص در تولید و ساخت انواع محصولات چندرسانه‌ای دیجیتال می باشد. این شرکت نوامبر 2019 یک دی جی کنترلر حرفه ای به بازار عرضه کرده که قابلیت های چند دستگاه را همزمان در خود جا داده است که می تواند برای هر کاربری یا استودیو موسیقی انتخاب قدرتمندی به حساب بیاید.

 پایونیر دی جی که جز برندهای معتبر در تولید دستگاه دی جی است، آذر 98 یک غول جدید را به بازار عرضه کرده که می تواند محدوده ی وسیعی از کاربران را به خود جلب کند. در ادامه به بررسی مشخصات کلی دستگاه دی جی مدل XDJ-XZ-N می پردازیم. اگر به دنبال برپایی یک ستاپ حرفه ایی هستید یا برای استودیو خانگی به دنبال یک دی جی کنترلر قدر و به روز هستید، دستگاه دی جی پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N انتخاب بسیار مناسبی در این روزها برای هر سناریویی است. متخصصین بر این امر توافق دارند که این دی جی کنترلر حرفه ای پایونیر ترکیبی از دو دستگاه دی جی Pioneer CDJ-2000NXS2 و Pioneer DJM-900NXS2 است. پس همه چیز زیر انگشتان شماست تا صداهایی ناب را تولید کنید.

خصوصیات دستگاه دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N

 دستگاه دی جی پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N با ظاهر چشم نوازش از همان ابتدا از هر علاقه مندی به این حوزه دلربایی می کند. یک دی جی کنترلر با سه خروجی USB قابلیت اجرای همزمان (Back to Back) را برای چند دی جی Dj فراهم می کند. نرم افزاردی جی رکوردباکس Rekordbox از این دستگاه دی جی پایونیر XZ پشتیبانی می کند؛ با این وجود با نرم افزار های دیگر مانند سراتو Serato هم قابلیت سازگاری دارد. با وجود یک اسکرین 7 اینچی و درگاه های ارتباطی متنوع، آنرا به یک غول ارتباطی تبدیل کرده است. دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N چهار کاناله محسوب می شود. جاگ ویل این دستگاه از نوع full-size به حساب می آید. این ویژگی زمان تاخیر را کاهش داده(low latency) که باعث می شود لمس(خراشیدن) شما روی جاگ ویل پاسخی مناسب و با صحت بالا داشته باشد(Real Time).

مشخصات فنی دستگاه دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N

چهار کاناله با همراهی نرم افزارهای Rekordbox + Serato Matrimony  دستگاه دی جی پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N با امکانات متعددی که فراهم کرده است یک دستگاه منعطف برای میکس کردن در اختیار دی جی قرار می دهد. به طور عمده این امکانت شامل:

• پخش ترک از Rekordbox با اتصال به USB: نظیر CDJ و XDJ

• اتصال به Rekordbox DJ یا Serato DJ بر روی لپ تاپ و استفاده از دی جی کنترلر

• استفاده از حالت Link Export برای وارد کردن مستقیم ترک ها از لپ تاپ به حافظه ی نرم افزار Rekordbox و میکس همزمان با سخت افزار ها

• اتصال منابع خروجی نظیر turntable ها و CDJ ها به کانال 3 و 4 دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ-N جز اولین واحد مجزایی(standalone unit) است که از ویژگی pro DJ Link پشتیبانی می کند. این پروتوکل به سخت افزار دی جی کنترلر اجازه ی اشتراک موسیقی، داده های ترک و سینک اطلاعات از طریق کابل شبکه را فراهم می کند. این به آن معناست که شما می توانید به هر دستگاهی از Pro DJ Link (نظیر CDJ-2000NXS2، XDJ-1000 MK2 و Toraiz SP-16 و …) متصل شوید، از بین track data آن پلیرها جستجو کنید، BPM را با آن ها سینک کنید و این یعنی شما فقط یک دی جی کنترلر پایونیر به اسم Pioneer XDJ-XZ-N نخواهید داشت؛ بلکه پل ارتباطی قدرتمندی به دستگاه های دیگر را نیز برای خود فراهم می کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ-N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.