دی جی کنترلر Numark Party Mix PRO

کنون می توانید دی جی فوق ستاره باشید و در خانه، مهمانی ، در ساحل یا در یک باربیکیو با ویو غروب آفتاب پلی کنید. دستگاه دی جی کنترلر نیومارک پارتی میکس پرو Numark Party Mix Pro بهترین سیستم دی جی برای مهمانی با چراغ ‌های واکنش‌ گر صدا است که به سرعت حرکت می‌ کنند و فضای شما را با هیجان روشن می‌کنند

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

ورودی میکروفون

ورودی ها

اقلام داخل جعبه

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

توضیحات

معرفی کامل و بررسی دستگاه دی جی و دی جی کنترلر نومارک Numark Party Mix

فرقی نمی‌کند که  توانایی شما در چه حد باشد، شما در هر شرایطی می‌تواند با نومارک Party Mix شروع کنید. دی جی کنترلر نومارک Numark Party Mix یک کنترلر بی نظیر است که مستقیما به لپ تاپ شما متصل ‌می‌شود و اجازه می‌دهد تا آهنگ های مورد علاقه خود را با نرم افزار میکس کنید.

با نومارک Party Mix،  میکس، ترکیب و خلق کنید! شما می‌توانید همانند یک دی جی حرفه‌ای پیش از آن که آهنگ را دراسپیکر ها Crossfade کنید، از هدفون خود یک پیش نمایش از میکس را بشنوید.

شما عاشق داشتن تمام ویژگی های دی جی کنترلر حرفه ای که با دستگاه دی جی نیومارک پارتی میکس پرو Numark Party Mix Pro  ارائه می شود، خواهید بود. علاوه بر اسپیکر، شما کنترل کامل موسیقی را با دو دک و یک کراس فیدر برای ترکیب/اسکرچ دادن موسیقی خود دارید. چهار نقطه هات کیو برای علامت گذاری آهنگ های شما در موقعیت های مختلف، برای دسترسی به عملکرد لوپ خودکار، جلوه ‌های صوتی و نمونه ‌گر صدا، می‌توانید از طریق حالت پد استفاده کنید.

EQ خود را با تریبل، بیس، افزایش کانال و بهره اصلی کنترل کنید تا صدای عالی خود را سفارشی کنید. همه ابزارها درست در دستان شما هستند. دی جی کنترلر نیومارک پارتی میکس پرو Numark Party Mix Pro یک ابزار فوری برای استفاده مستقیم است، و همه ویژگی ‌های حرفه ‌ای را دارد تا با رشد مهارت ‌های دی ‌جی ‌تان همراه شما باشد.

همچنین با این دی جی کنترلر می‌توانید به صورت دستی یا اتوماتیک بیت ها را همگام سازی(Sync) و یا آهنگ های خود را با پلی لیست خود ادغام کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Numark Party Mix PRO”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.