دی جی کنترلر Numark Party Mix

شما عاشق داشتن تمام ویژگی های دی جی حرفه ای همراه با دی جی کنترلر نیومارک پارتی میکس Numark Party Mix خواهید شد. هر دک با چهار نقطه کیو با پدهای قابل دسترسی برای سمپل ها آماده است. می توانید از طریق حالت Pad جابجا شوید و عملکردهای لوپ خودکار خود را پیدا کنید و لوپ هایی را روی عبارات 8، 4، 2 و 1 نواری ایجاد کنید. می‌توانید جلوه ‌های فوری به موسیقی خود اضافه کنید و می‌توانید سمپلر خود را برای دسترسی به سمپل ‌ها و درام ‌های از پیش بارگذاری ‌شده پیدا و اجرا کنید.

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

ورودی میکروفون

ورودی ها

اقلام داخل جعبه

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

توضیحات

ابزارهای دستگاه دی جی نیومارک پارتی میکس Numark Party Mix

EQ خود را با تریبل، بیس، گین کانال و گین مستر کنترل کنید تا صدای عالی خود را سفارشی کنید. همه ابزارها درست در دستان شما هستند. دی جی کنترلر نیومارک پارتی میکس Numark Party Mix یک ابزار فوری برای استفاده مستقیم است، و تمام ویژگی ‌های حرفه ‌ای عمیقی را دارد که برای همگام شدن با شما در حین رشد مهارت ‌های دی جی نیاز دارید. صدای داخلی به این معنی است که تمام اتصالات مورد نیاز برای ارسال میکس موسیقی خود به اسپیکرها را دارید، در حالی که هدفون دی جی خود را برای مانیتورینگ آهنگ بعدی وصل می کنید.

با دی جی کنترلر چراغ ها را روشن کن!

 سه آرایه نورLED  با ترکیب شما همگام می شوند و از پشت دستگاه دی جی کنترلر نیومارکNumark Party Mix چشمک می زنند و مهمانی شما را نورانی می کنند. شما می توانید آنها را روشن یا خاموش کنید، هر چیزی که دوست دارید. آنها بُعد جالبی را به عملکرد شما می ‌افزایند، به سرعت حرکت می‌کنند، حال و هوای مهمانی را خاص  و جذاب می‌کنند.

نرم افزار دی جی کنترلر نیومارک Numark Party Mix

دیجی کنترلر نیومارک پارتی میکس Numark Party Mix شامل نرم افزار سراتو دی جی لایتSerato DJ Lite است و می توانید آن را از وب سایت نیومارک Numark دانلود کنید. شما با دستگاه دی جی نیومارک Numark Party Mix روی نحوه میکس کردن، لوپ زدن، افزودن افکت ها و نمونه برداری، کنترل مطلق دارید. موسیقی خود را با استفاده از لیست های پخش iTunes خود مدیریت کنید یا لیست های پخش عالی خود را کنار هم قرار دهید و میکس های خود را ایجاد کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Numark Party Mix”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.