دی جی کنترلر Numark NS6II

دستگاه دی جی کنترلر نیومارک Numark NS6 اصلی در زمانی طراحی و ساخته شد که کنترلر دی جی مستقل 4 کاناله هنوز وجود نداشت. ما می دانستیم که شما آن را می خواهید، و نیومارک Numark اولین کسی بود که آن را برای شما آورد. اکنون، دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II  جدید بر اساس میراث شگفت انگیز نوآوری و عملکرد دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6 ساخته شده است و یک کنترلر دی جی 4 کاناله واقعاً نمادین را در اختیار شما قرار می دهد، اکنون با دو خروجی USB و صفحه نمایش با وضوح بی نظیر و کیفیت بسیار بالا در اختیار شماست

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

ورودی میکروفون

ورودی ها

اقلام داخل جعبه

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

توضیحات

دستگاه دی جی کنترلر نیومارک Numark NS6II جدید از راه رسید!

دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6 اصلی در زمانی طراحی و ساخته شد که کنترلر دی جی مستقل 4 کاناله هنوز وجود نداشت. ما می دانستیم که شما آن را می خواهید، و نیومارک Numark اولین کسی بود که آن را برای شما آورد. اکنون، دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II  جدید بر اساس میراث شگفت انگیز نوآوری و عملکرد دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6 ساخته شده است و یک کنترلر دی جی 4 کاناله واقعاً نمادین را در اختیار شما قرار می دهد، اکنون با دو خروجی USB و صفحه نمایش با وضوح بی نظیر و کیفیت بسیار بالا در اختیار شماست!

دو خروجی USB برای دی جی های حرفه ای!

دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II که به شما این امکان را می‌دهد دو لپ‌تاپ را به طور همزمان وصل کنید و به Serato DJ متصل شوید تا ریمیکس شما بدون مشکل پخش شود. با فشردن یک دکمه شما و دی جی شریکتان می توانید بین دو لپ تاپ جابجا شوید و همزمان بین چهار کانال پخش کنید. امکانات بی پایان هستند – خلاقیت شما آزاد شده است!

نمایشگر داخلی Hi Res دی جی کنترلر نیومارک Numark NS6II

پلی کردن درست برای جمعیت کلید موفقیت و انرژی هر رویدادی است. با نمایشگرهای 2 اینچی تمام رنگی داخلی، انرژی را به حداکثر برسانید و با جمعیت ارتباط برقرار کنید. شما می توانید BPM، موقعیت پلاتر، زمان باقیمانده، تنظیم گام و قفل کلید را کنترل کنید. اطلاعات مهمی که تمام کادرها را با اقدامات بصری مشخص می کند تا شما را روی عملکرد متمرکز نگه دارد. وقتی آهنگ بعدی را در لیست پخش خود انتخاب می کنید، بدون اینکه به لپ تاپ نگاه کنید، تمامی آنچه را که برای پلی کردن نیاز دارید را ببینید.

میکسر مستقل دستگاه دی جی کنترلر نیومارک Numark NS6II

علاوه بر خروجی دوگانه USB، دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II یک میکسر دی جی 4 کاناله مستقل برای اتصال ترن تیبل و دستگاه های پلیر دی جی است. می‌توانید دو دستگاه پلیر دی جی را به ورودی ‌های خط/فونو RCA متصل کنید و بین آنها سوئیچ کنید.

دستگیره ‌های فرکانس خازنی لمسی (انحصاری Numark)، با یک لمس ساده، فرکانس ‌های میانی، پایین و بالا را در طول میکس تنظیم می‌کند تا صدایی عالی داشته باشید. دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II با مدارهای درجه یک صدا، کیفیت صدای 24 بیتی بی عیب و نقص را بدون ایراد ارائه می دهد.

پدهای عملکردی و سمپل دی جی کنترلر نیومارک Numark NS6II

پدهای عملکردی و سمپل MPC لاستیکی به شما دسترسی سریع به هات کیو ها، حلقه/رول خودکار، سمپلر حالت لوپ دستی و کات می‌دهد. هر تابع با توابع فرعی دوگانه می شود تا در مجموع به 16 پد حساس به سرعت دسترسی داشته باشید.

مشخصات کلی دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II

8 Hot Cue – نقطه نشانه را در نرم افزار دی جی خود تنظیم کنید. عملکرد ثانویه (دکمه دو بار کلیک کنید) حالت Hot Cue + Loop خودکار فوری را فعال می کند.

Auto/Roll – یک بار فشار دادن این دکمه به حالت لوپ خودکار (یعنی 16 بار، 8 بار و غیره) وارد می شود. عملکرد ثانویه (دکمه دو بار کلیک کنید) به محض درگیر شدن لوپ خودکار با استفاده از کلیدهای پارامتر، پرش ضربان را فعال می کند.

حالت لوپ – حالت لوپ دستی و هر لوپ ذخیره شده را فعال کنید. عملکرد ثانویه (دکمه دو بار کلیک کنید) بانک دوم بخش Manual/Saved Loops را فعال می کند.

8 Pad Sampler – نمونه های صدای سفارشی مانند درام ها و تمپو ها را بارگیری کنید (غیر حساس به سرعت). عملکرد ثانویه (دکمه دو بار کلیک کنید) پدهای حساس به سرعت را در حالت سمپلر فعال می‌کند.

Slicer – همانطور که آهنگ در حال پخش است، پد ضرب را دنبال می کند، و هنگامی که پد درگیر است (ریتمیک)، ضربان به ازای هر پارامتر دچار لکنت می شوند. عملکرد ثانویه (دکمه دوبار کلیک کنید) وقتی پد به طور موقت درگیر است، برش دهنده را به حلقه تبدیل می کند.

Pitch Fader دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II

فیدر 100 میلی متری به شما کنترل کامل ترکیبات محکم و بدون اشکال را در 4 کانال می دهد. در صفحه نمایش داخلی، می توان بدون نگاه کردن به لپ تاپ، نشانگر گام را کنترل کرد. فیدر گام بلند با مقاومت صاف به هر تیک ضربه پاسخ می دهد.

 نرم افزار دستگاه دی جی کنترلر نیومارک Numark NS6II

نسخه کامل Serato DJ همراه با دستگاه دی جی نیومارک Numark NS6II است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را وصل کنید. کنترلر دی جی نیومارک Numark NS6II همچنین گزینه ای برای ارتقا در Serato DJ برای گسترش DVS دارد. توسعه DVS به شما امکان می دهد تا ترن تیبل خارجی را برای کنترل وینیل کدگذاری شده با زمان متصل کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Numark NS6II”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.