میدی کیبورد M-Audio Oxygen 88 MKII

  • ویژگی های میدی کنترلر M-Audio Oxygen 88 در یک نگاه
  • 88 کلیدسنگین پیانویی
  • قابلیت انتقال اکتاو تا 10 اکتاو
  • دارای کلاویه های پرقدرت
  • دارای Pitchbend و Mod wheel
  • قابلیت اتصال به پدال Sustain/EXPERSION

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کلاویه

نوع کلاویه

افترتاچ

درام پد

ورودی پدال

پورت میدی

پورت USB

ورودی آداپتور

کنترلر نرم افزار

Pitch bend

Modulation

وزن

توضیحات

میدی کیبورد M-Audio Oxygen 88 MKII :

این میدی کنترلر یک محصول متفاوت و پرفروش از کمپانی ام-آئودیو است که با کلاویه هایی سنگین وزن در استایل پیانو و ساختار تاچ واقعی و پیشرفته با لایه بندی بسیار دقیق بر روی کلاویه، خود را به یک محصول کاملا متمایز و سطح بالا تبدیل کرده است.

 OXYGEN 88 از نظر ساختار بدنه و متریال ساخت در سطح بالایی قرار دارد و یک انتخاب خوب برای نوازندگان حرفه ای با دوام بالا و عدم افت کیفیت در بلند مدت است. این میدی کیبورد/کنترلر دارای 32 پارامتر سخت افزاری جهت تحت کنترل قرار دادن تنظیمات نرم افزاری از قبیل میکسر، ترنسپورت، ادیتور تراکها و پلاگین های نرم افزاری است و در جهت سهولت کاربر و دسترسی سریع به پارامتر های نرم افزار بدون نیاز به ماوس مورد استفاده قرار می گیرد. اکسیژن از طریق درگاه USB به انواع سیستم های کامپیوتری با سیستم عامل WIN و MAC بدون نیاز به آداپتور مستقل متصل می گردد و بدون هیچگونه تاخییر اطلاعات و تغییرات یا نت های نواخته شده توسط نوازنده را با دقت و سرعت تمام به نرم افزار های DAW ارسال می نماید. M-AUDIO عنوان می کند:

طراحی ویژه کلاویه با وزن سنگین پیانویی (Hammer Action) و مکانیزم آن با تلفیق مناسب در مهندسی الکترونیکی کلاویه ها، این محصول را بسیار کلاسیک کرده و حس خوبی همانند نواختن یک پیانو آکوستیک به نوازنده ی آن القاء می کند. از ویژگی های این محصول میتوان به 88 (هفت اکتاو) کلاویه سنگین پیانویی با قابلیت تغییر منحنی حساسیت در 4 حالت مختلف، 9 فیدر شش سانتی متری و هشت روتاری (KNOBE) قابل برنامه ریزی برای نرم افزارهای مختلف، کنترلر ترنسپورت و بالا و پائین تراک ها جهت ناوبری بهتر اجزای تشکیل دهنده ی موسیقی، سوئیچ های تغییر وضعیت و برنامه ریزی دستگاه مجهز به LCD مستقل تعبیه شده روی بدنه دستگاه، ساختار DirectLink جهت سهولت در سازگار کردن میدی کنترلر با نرم افزار های مختلف (Automatically Maps)، حالت های پیش فرض و ذخیره شده متنوع برای کنترل کردن پلاگینها و سازهای مجازی (VST) مختلف، سه ورودی پدال برای دو ساستین و یک اکسپرشن، خروجی میدی جهت اتصال به بانک های صوتی سخت افزاری (Sound Module) یا کیبورد های دیگر با تغذیه برق مستقل از طریق درگاه آداپتور و پکیج نرم افزاری اورجینال کمپانی ام آئودیو تحت عنوان Ignite اشاره کرد.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میدی کیبورد M-Audio Oxygen 88 MKII”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.