میدی کنترلر Novation 61SL MKII

  • ویژگی میدی کنترلر Novation 61 SL MKII در یک نگاه
  • 61 کلید نیمه سنگین  
  • دارای افتر تاچ
  • قابلیت انتقال اکتاو تا 10 اکتاو
  • کنترل با نرم‌افزار Automap 3 PRO
  • دارای xpression pad , xpression stick
  • عرضه به همراه نرم‌افزارها و سمپل‌های مجموعه‌ی Xcite+
  • قابلیت اتصال به پدال Sustain و Expression

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کلاویه

نوع کلاویه

افترتاچ

درام پد

ورودی پدال

پورت میدی

پورت USB

ورودی آداپتور

کنترلر نرم افزار

Pitch bend

Modulation

وزن

توضیحات

میدی کنترلر Novation 61 SL MKII :

میدی کنترلر 61 SL MKII یک کیبورد کامل برای کنترل نرم افزار آهنگسازی، میکس و plug-in ها است. این کیبرد دارای 61 کلید semi-weighted حساس به velocity است.صفحه نمایش بزرگ 144 کاراکتری نام و مقدار پارامترها را نمایش می دهد. 61 SL MKII دارای 8 عدد fader و 16 پیچ حساس به لمس است. در نتیجه به محض لمس هر کدام، صفحه نمایش نام و مقدار پارامتر مربوطه را نشان می دهد. این کیبرد دارای 8 پیچ روتاری با حلقه LED در اطراف آن است. این کیبرد دارای 8 پد برای درامز، چرخ pitch bend و مدولاسیون، تاچ پد X/Y Xpression و ورودی footswitch و پدال sustain است. 

  • سری محصولات SL MK2 از کمپانی نوویشن در واقع پرچم دار تولیدات این شرکت است که تمامی نیاز های کاربران را در سطوح حرفه ای و استودیو مرتفع می سازد. این سری از میدی کیبورد ها دارای کلاویه های نیمه سنگین سینتی سایزری ( Fatar ) فوق العاده خوش کیفیت و مجموعه ای کامل از پارامترهای کنترلری است که دسترسی به آیتم ها و قسمت های مختلف نرم افزار را برای کاربر سریع می کند. از ویژگی های این میدی کیبورد کنترلر میتوان به ساختار AUTOMAP جهت سهولت در معرفی به نرم افزار های مختلف، نمایشگر LED تک رنگ جهت نمایش پارامتر های انتخاب شده در تغییرات با قابلیت نمایش TEXT مجهز به هشت روتاری مستقل برای کنترل پارامتر ها، هشت روتاری و نه فیدر برای کنترل کردن میکسر نرم افزار، سوئیچ های کامل برای ترنسپورت و ترنسپوز یا SOLO , MUTE و… ، تامین برق مورد نیاز از طریق USB، ورودی و خروجی های میدی جهت انتقال داده ها به Sound Module یا سینتی سایزر ها و سازگاری کامل با کلیه نرم افزار های میزبان (DAW) اشاره کرد.

SL MK2 نسل دوم میدی کنترلر های شرکت NOVATION است که طیف وسیعی از آیتم های کنترلر نرم افزار از قبیل میکسر ، پلاگین ، ترنسپورت و فینگر پد را باتوجه به برنامه AUTOMAP در اختیار کاربر قرار می دهد. از طریق نرم افزار AUTOMAP به راحتی میتوان تمامی پارامتر های این میدی کیبورد کنترلر را ویرایش کرد و یا به قسمت های مختلف نرم افزار اختصاص داد. سری SL MK2 سازگاری کامل را با اکثریت نرم افزار های DAW داراست و از انعطاف پذیری بسیار بالایی بر روی سیستم عامل های WIN,OSX برخوردار است. از ویژگی های منحصر به فرد این میدی سری میتوان به پیچ بند و مودولاسیون X,Y از طریق صفحه لمسی و پیچ بند جوی استیکی آن اشاره کرد که در نوع خود کم نظیر است.

تعیین وظایف کنترل‌ها در Novation 61 SL Mk II بسیار ساده است. این کنترلر به همراه نسخه‌ای از نرم‌افزار Automap 3 PRO عرضه می‌شود. این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که کنترل مورد نظر خود را لمس و سپس از میان گزینه‌های موجود در نرم‌افزار یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تقریبا هر کلیدی از کیبوردهای QWERTY یا ASCII را برای مدیریت سخت‌افزار انتخاب کنید. در محیط نرم‌افزار می‌توانید تنظیمات مپینگ خود را مدیریت کنید، آن‌ها را مجددا نام‌گذاری کنید یا اینکه با استفاده از امکان drag-and-drop آن‌ها را جابجا کنید. همچنین قابلیتی به نام Autoview وجود دارد که با فعال‌سازی آن، GUI نرم‌افزار تنها در زمان لمس کنترلر نمایش داده می‌شود و در سایر مواقع مخفی می‌ماند. در کنار تمامی این قابلیت‌ها، Automap 3 PRO مجهز به کنترل هوشمند برای تمامی سکوئنسر و پلاگین‌های VST، AU، RTAS و TDM است.

  • سری محصولات SLMK2 از کمپانی NOVATION در سه مدل دو ، چهار و پنج اکتاو طراحی شده است که در مدل دو اکتاو به علت کمبود فضا برخی از پارامتر ها حذف گردیده است.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میدی کنترلر Novation 61SL MKII”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.