سمپلر دی جی Roland SP-404A

سمپلر دی جی حرفه ای رولند Roland SP-404A Linear Wave Sampler که برای استفاده لایو طراحی شده است، صداهای Roland AIRA TR-8 Rhythm Performer را برای ترکیبی قدرتمند از ترکیب نمونه و ضربی گسترش می دهد. رویکرد سریع و عملی نمونه ‌های عملکرد تحسین ‌شده سری SP برای جلوه ‌های ریتمیک چشمگیر و ترتیب ‌دهی نمادین Roland AIRA TR-8 مناسب است.

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

کارت صدا

سایر ویژگی ها

توضیحات

سمپل های دستگاه دی جی و سمپلر رولند Roland SP-404A

تمام عملکردها و ویژگی های رولند Roland SP-404SX محبوب در سمپلر دی جی رولند Roland SP-404A گنجانده شده است، از جمله نمونه برداری خطی 16 بیتی متمایز، 29 افکت DSP داخلی، سوئیچینگ FX صاف و 12 پد عملکرد حرفه ای به علاوه، یک کتابخانه جدید از صداها که توسط Loopmasters رهبر صنعت سمپل، از طریق کارت SD ارائه شده است.

TR Sequencer با نمونه برداری به سبک SP ملاقات می کند

دستگاه دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A می تواند از TR-8 Rhythm Performer برای تولید ضرب و نمونه قدرتمند و یکپارچه راه استفاده کند. اتصال ساده یک کابل MIDI بین این دو به شما این امکان را می دهد که نمونه هایی از دستگاه دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A را ترکیب کرده و از آنها در ارتباط با الگوهای درام خود استفاده کنید. هر یک از 11 آهنگ TR-8 می تواند نمونه ای را در کنترلر دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A ایجاد کند، صدای TR-8 یا هر دو را پخش کند و شما را قادر می سازد لایه ها و لهجه های جالبی ایجاد کنید. TR-8 می تواند هر نمونه از هر یک از چندین بانک موجود در دستگاه دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A را فعال کند و دسترسی به صداهای جدید را با چرخاندن صفحه کلید آسان می کند.

پراکندگی سمپل دی جی و زنجیره جانبی

با اتصال خروجی استریو دستگاه دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A به ورودی صدای خارجی TR-8، می توانید از TR-8 به عنوان میکسر دی جی فرعی و پردازنده برای نمونه استفاده کنید. در این پیکربندی، تمام نمونه های پخش شده دردستگاه دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A را می توان با استفاده از ویژگی قدرتمند TR-8 Scatter برای ریورس، گلیچ، گیت، کات، استاتر و انجام انواع تغییرات ریتمیک از ظریف تا شدید را به طور کامل اجرا کرد. همگام سازی استفاده از ورودی خارجی همچنین اجازه می دهد تا نمونه ها توسط عملکرد زنجیره جانبی هر مرحله TR-8 تحت تأثیر قرار گیرند – به سادگی یک الگو را با Side Chain در حالت TR-REC  برنامه ریزی کنید و به هشت افکت ducking و gating ریتمیک دسترسی داشته باشید.

افکت های سمپلر دی جی رولند Roland SP-404A

صداهای امضای شما را می توان در هر زمان از طریق 29  افکت DSP آنبرد دستگاه دی جی سمپلر رولند ROLAND SP-404A در لحظه پخش کرد. ملزومات شامل ریورب ‌ها و گروه ‌های کر بزرگ به ‌علاوه فیلترها و دیلی ها می‌شود، و همگی سوئیچینگ بدون درز را برای انتقال روان هنگام اجرا فراهم می‌کنند. همچنین افکت ‌های قابل توجه و مبتنی بر عملکرد، از جمله ترانسفورماتور صدا و لوپر وجود دارد. فیلتر و ایزولاتور توانایی تغییر اساسی صداهای شما و تبدیل آنها را به عناصر کاملاً جدید برای استفاده مجدد فراهم می کند. همراه با میکسر دی جی، کنترلر دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A می تواند به عنوان یک پردازشگر افکت مستقل استفاده شود. حالت منحصر به فرد “محدود کننده” در 17 نوع افکت برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد مورد استفاده قرار می گیرد و صدایی پایدار و بدون آثار صوتی ناخواسته را تضمین می کند. این حالت به ویژه برای اجرای زنده دی جی موثر است و از صداهای شما در لحظات حساس محافظت می کند.

آهنگ سازی با سمپلر رولند Roland SP-404A

تعداد لوپ هایی که سمپلر رولند Roland SP-404A می تواند از عهده آن بر آید عملاً بی پایان است، اما این ویژگی تنها بخشی از قدرت بسیار زیاد آن است. چندین آهنگ را می‌توان در چند ثانیه به لطف ترتیب ‌دهنده الگوی داخلی، که به ‌طور خاص برای ایجاد آهنگ در زمان واقعی طراحی شده است، آهنگ یا لوپ ساخت. بهینه ‌سازی شده برای اجرای زنده، دارای یک حالت Quantize قدرتمند است. شما می‌توانید با استفاده از 99 معیار موجود، الگوها را در لحظه بسازید، و با لوپ زدن مداوم، توانایی لایه ‌بندی، ساختار و شکل دادن به یک مسیر در نوک انگشتان شما در دسترس است.

شما می توانید 120 الگو (12 الگو در 10 بانک) را ذخیره کرده و فوراًاز آن ها استفاده کنید. این موضوع به شما امکان می‌دهد ست ‌های زنده را دقیقاً همانطور که تصور می‌کنید اجرا کنید، با خیال راحت از اینکه همیشه آزادی بداهه ‌سازی دارید. هنگامی که الگوها را پخش می کنید، LED های اطراف صفحه نمایش با سرعت الگو چشمک می زنند و بازخورد بصری مفیدی را در طول اجرای زنده شما ارائه می دهند.

ویژگی های کلی دستگاه دی جی سمپلر رولند Roland SP-404A

با میکروفون داخلی و باتری در هر زمان و هر مکان نمونه بگیرید

می تواند از ترتیب سنج 16 مرحله ای در TR-8 Rhythm Performer فعال شود (سیستم TR-8 نسخه 1.50 یا جدیدتر مورد نیاز است)

طرح رنگ سیاه و سبز AIRA برای مطابقت با سخت افزار موجود AIRA

کارت SD “Sounds by Loopmasters” شامل بیش از 100 نمونه استریو جدید، افکت و تک شات است.

29 افکت DSP، از جمله فیلتر، تاخیر، جلوه های صوتی منحصر به فرد، زیر صوت، لوپر و غیره

سه دستگیره کنترل، 12 پد ماشه و زیر پد برای تحریک سریع

جابجایی یکپارچه افکت ها برای اجرای نرم و بی نقص

ترتیب‌ دهنده الگوی با حالت کوانتیزه‌ سازی و حس‌های چندگانه

فایل‌های صوتی را از رایانه وارد کنید و با نرم‌ افزار رایگان Mac/Windows، نمونه‌ها را به پدها اختصاص دهید

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سمپلر دی جی Roland SP-404A”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.