دی جی کنترلر Denon DJ MC4000

دی جی کنترلری با قیمت مناسب، سازگار با اکثر نرم افزارهای دی جی .برای کار با Serato ، کنترلر دی جی همه کاره ی Denon DJ MC4000 انتخاب بسیار مناسبیست. این کنترلر دارای ۲deck تمام ویژگی های حیاتی را که مورد نیاز یک اجرای خوب هست را در اختیارقرار می دهد، شامل جاگ ویل های لمسی، فیدرها و پدهای با کیفیت که باعث می شود این کنترلر بازخوردی کاملا حرفه ای به شما بدهد. همچنینن در کنار این کنترلر به چیزی جز iPad و نرم افزار Algoriddim djay Pro نیاز نخواهید داشت. استفاده ی آسان از cue، لوپ ها و سمپل ها باعث شده تا این کنترلر در بازه ی قیمتی خود یکی از بهترین انتخابها باشد.

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

تعداد ولوم افکت ها

تعداد کانال

سایر ویژگی ها

توضیحات

تعداد کانال

کنترلر دنون MC4000 یک دی جی کنترلر 2 کانال می باشد.2 کاناله بودن دی جی کنترلر MC4000 اجازه کنترل کردن2 ترکرا به صورت همزمان از روی نرم افزار را به شما می دهد. بر روی میکسر MC4000 یک عدد ولوم سمپل کار گذاشته شده است که شما می توانید مقدار ولوم ورودی سمپل را تنظیم کنید. هممچنینن این دستگااه شامل ۲ ورودی میکروفن (ورودی های بالانس میکروفن شامل shelving EQ، audio ducking, echo) و یک ورودی AUX می باشد.

پد کنترلر

در این کنترلر قسمت های hot cue و loop از هم جدا شده اند و این امر باعث شده تا به نسبت کنترلرهای دیگر در این بازه ی قیمتی المان های کنترل بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد. این کنترلر به نحوی طراحی شده تا تمام اجزا دقیقا در جای درست خود که شما نیاز دارید: hot cue ها در قسمت پایینی transport control هر بخش، دکمه های لوپ در پایین افکت ها و پدهای سمپل درست وسط قسمت EQ .

SCRATCH

جاگ ویل ها یا پلاترهای لمسی این کنترلر حس خوبی به شما خواهند داد و در هنگام scratch کردن شما تجربه ای فوق العاده خواهید داشت. این امکانات MC4000 را از یک دی جی کنترلر ساده به یک ساز الکترونیک تبدیل می کند. همچنین شاسی های فلزی این کنترلر بسیار با کیفیت هستند و خیالتان را بابت عمر طولانی این محصول کاملا راحت می کنند . جاگ ویل های MC4000 به صورت Touch عمل کرده و به حرارت دست شما حساس می باشد.

Effect

دستگاه دنون MC4000 دارای افکت های متنوع بسته به نرم افزار مورد استفاده می باشد. این افکت ها شامل NOISE, CRUSH, PITCH, FILTER و … می باشد که با روشن کردن هر کدام از آنها می توان روی هر کانال افکت مورد نظر را به صورت جداگانه اعمال کرد. شما می توانید برای استفاده از افکت های نرم افزار از 4 عدد ولوم افکت بالای هر Deck استفاده کنید. شما می توانید افکت مورد نظر را از داخل نرم افزار انتخاب کرده سپس با روشن کردن آن به وسیله دکمه زیر هر افکت مورد نظر را اعمال نمایید.

دستگاه دی جی و دی جی کنترلر دنون Denon MC 4000

نرم افزار دی جی کنترلر

با Denon DJ MC4000 تفاوتی ندارد از کدام نرم افزار استفاده می کنید چون این کنترلر از تمام آن ها پشتیبانی می کند. با طراحی MIDI و نمونه های پیش فرضی که وجود دارد شما می توانید این کنترلر را به راحتی با نرم افزار مورد علاقه ی خود هماهنگ کنید. اگر هنوز نرم افزار مورد علاقه ی خود را انتخاب نکرده اید نگران نباشید. MC4000 شامل یک لایسنس برای نرم افزار Serato DJ Intro است که ورژن 2deck نرم افزار Serato DJ می باشد. همچنین شما می توانید این نرم افزار را به ورژن کامل Serato DJ آپگرید کنید. این دستگاه به خوبی سازگار با نرم افزارهای TRAKTOR و Virtual DJ 8می باشد.

ورودی و خروجی

کارت صدای MC4000 با قابلیت پردازش 24 بیت 44.1 کیلوهرتز خروجی صدای با کیفیتی را به شما ارایی می دهد. شامل یک جفت ورودی میکروفن low-distortion است که هرکدام دارای 2band shelving EQ مختص به خود می باشند. قابلیت ducking نیز موجب تناسب صدای میکس و وکال شما خواهد شد و دیگر نیاز نخواهید داشت تا هربار که می خواهید از میکروفن استفاده کنید صدای موزیک را پایین بیاورید. ورودی/خروجی های این کنترلر شامل جک های RCA ، خروجی های اصلی XLR و خروجی های بالانس TRS می باشد. میکروفن ها با کابل های XLR و یا اتصالات 1/4 اینچی متصل می شوند و شما خروجی های هدفون 1/4″ و 1/8″ در اختیار خواهید داشت.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Denon DJ MC4000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.