دی جی کنترلر Roland TR-8S

دستگاه دی جی کنترلر ماشین درام رولند Roland TR-8S که از معروف ترین و تاثیرگذارترین ماشین های درام ساخته شده تا به حال است، بهترین میراث رولند Roland خود را با تکنیک های تولید مدرن و طراحی صدای جامع ترکیب می کند

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

توضیحات

معرفی جامع دی جی کنترلر Roland TR-8S

کیت ‌های طراحی با درام ‌های TR معتبر، صداهای FM، سمپل ‌ها و افکت ‌های جذاب

دستگاه دی جی کنترلر ماشین درام رولند Roland TR-8S با بزرگترین و معتبرترین مجموعه از ماشین های درام TR موجود است. پردازنده قدرتمند به مدل ‌های نسل بعدی ACB رولند سطح کاملاً جدیدی از جزئیات و ظرافت را با بوم، ضربه و صدای کلاسیک رولند می‌دهد. درام ‌های اصلی TR را با طیفی از صداهای FM آینده ‌نگر و قابل ویرایش، به ‌علاوه نمونه ‌های از پیش تعیین ‌شده و سفارشی برای کیت ‌های ترکیبی و لایه ‌ای منحصربه ‌فرد غنی کنید. سپس همه آنها را با جلوه های تخصصی تقویت کنید تا طراحی صدای حرفه ای را به فرمول TR تزریق کنید.

ریتم های ترانزیستوری دی جی کنترلر درام ماشین رولند Roland TR-8S

کنترلر دی جی ماشین درام رولند Roland TR-8S همه صدایی را از پرطرفدارترین ماشین های درام TR، با بازسازی های 808، 606، 909، 707، و 727 و چندین نسخه اصلاح شده دارد. این ها بسته ‌های نمونه صدا یا ضبط صرف صداهای درام TR نیستند – هر دستگاه یک مدل دقیق و ثابت است که دقیقاً مانند سخت ‌افزار اصلی صدا می‌دهد و رفتار می‌کند. همه این صداها متعلق به شما ، در نوک انگشتان شما و آماده استفاده در تولیدات و اجراهای خود با دستگاه دی جی در مهمانی ها و اجراهای لایو هستند.

صداهای FM ستاره ای دستگاه دی جی کنترلر ماشین درام رولند Roland TR-8S 

صداهای FM در دستگاه دی جی ماشین درام رولند Roland TR-8S شبیه هیچ چیز دیگری در دنیا نیست، ضربات طبل نقره ‌ای رنگ و چرخاندن دم ‌ها برای تقویت آهنگ ‌های شما را به تصویر می‌کشد. روی پارامتر Morph برای یک کنترل ماکرو تک و فوق ‌العاده ضربه بزنید تا در میان مجموعه ‌ای از تغییرات صوتی، عمق، نسبت و بازخورد FM را با حرکات ساده دکمه دستکاری کنید یا شش مدل درام FM کاملاً قابل ویرایش را به صورت دستی طراحی کنید که هر کدام دارای مجموعه پارامترهای منحصر به فردی برای ایجاد صداهایی هستند که مطمئناً مرزهای صوتی را تغییر می دهند.

ACB  با سمپل ها در این دی جی کنترلر ملاقات می کند

آهنگ ‌های ریتم امروزی به مجموعه ‌ای متنوع از صداها و تکنیک ‌های تولید نیاز دارند و بی‌ نظیر بودن آن سخت ‌تر از همیشه است. در حالی که صداهای TR معتبر حیاتی هستند، لایه ‌بندی نمونه ‌های مونو یا استریوی خود، یا بیرون کشیدن از مجموعه گسترده آنبرد، دنیایی از سبک ‌های مدرن و پتانسیل ایجاد صدای خاص خود را باز می‌کند. مانند صداهای TR و FM، می‌توانید نمونه ‌ها را با کنترل دستی تنظیم، decay، نقاط شروع، سرعت و جهت به طور عمیق دستکاری کنید. یک کیت کامل از نمونه ‌ها ایجاد کنید، یا با صداهای FM و کلاسیک TR برای آهنگ ‌های درام ژانری که نیاز به توجه دارند ترکیب و مطابقت دهید.

افکت های دراماتیک دستگاه دی جی ماشین درام رولند Roland TR-8S

افکت های مناسب با ایجاد عمق و فضا یک قسمت درام را برجسته می کند. دستگاه دی جی ماشین درام رولند Roland TR-8S چه تاخیر در ریم شات، اوردرایو در ضربه زدن، فیلترها بر روی تام و سنج، یا فقط مقدار مناسب ریورب در سازهای انتخابی باشد، TR-8S مجموعه ای از جلوه های کوبه ای تنظیم شده دارد که دارای صدایی عالی است. علاوه بر دستگیره Master FX، هر کانال دارای یک دستگیره CTRL قابل تنظیم است که تمام این قدرت شکل دهی صدا را در دسترس آسان قرار می دهد. حمله ضربه، ضربه زدن به دام، عمق فازر، مقدار اعوجاج – هر پارامتری که نیاز به دسترسی مستقیم دارید – می‌تواند به دستگیره ‌ها اختصاص داده شود و با کیت ذخیره شود. هر دو Instrument و Master Effects، همراه با تنظیمات دقیقشان، با هر کیت نیز ذخیره می شوند، بنابراین تولیدات شما همیشه آماده عملکرد هستند.

الگوهای در حال تکامل را با احتمال، تغییرات، پر کردن و حرکت ایجاد کنید

ایجاد الگو در دی جی ماشین درام رولند Roland TR-8S به لطف ترتیب دهنده گام رولند “TR-REC” که برای دهه ها قلب تپنده تولید موسیقی الکترونیک بوده، طبیعی و شهودی به نظر می رسد و اکنون، بهبود یافته و مدرن شده است تا بهتر از همیشه باشد.

تغییرات شگفت انگیز در یک تم

همه چیز را تازه و هیجان انگیز نگه دارید، حتی در طول ست های زنده طولانی. کنترلر دی جی افکت ساز رولند  Roland TR-8S می تواند 128 الگو را ذخیره کند که هر کدام دارای هشت تغییر و سه نوع پرکننده هستند. الگوها یا تغییرات می توانند به صورت جداگانه فعال شوند یا برای توالی های در حال تکامل به هم متصل شوند. در حین اجرا از الگوها کپی کنید و حتی از آهنگ ‌ها جلوتر بمانید و روی الگوهایی کار کنید که در حال حاضر اجرا نمی‌شوند. هر الگو می تواند شامل تمپو و کیت به همراه موقعیت دستگیره و تنظیمات افکت باشد. این به شما یادآوری فوری و انعطاف کافی برای پلی کردن یک مجموعه کامل بدون تکرار یک اندازه به همان روش را می دهد.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Roland TR-8S”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.