دی جی کنترلر Roland DJ-808

دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808 یک کنترلر دی جی پیشرفته با میکسر 4  کاناله ، توالی درام داخلی، پردازش صدا، و عمیق ترین ادغام با نرم افزار سراتو دی جی Serato DJ Pro موجود است.  دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808 فراتر از یک کنترلر معمولی دی جی، دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808 یک ابزار با درام ماشین رولند Roland “TR-S است که شامل نمادین ترین صداهای درام جهان است و حتی می تواند سمپلر سراتو Serato Sampler را در سراتو دی جی پروSerato DJ Pro  کنترل کند. 

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

توضیحات

معرفی جامع دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808 

دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808 یک کنترلر دی جی پیشرفته با میکسر 4  کاناله ، توالی درام داخلی، پردازش صدا، و عمیق ترین ادغام با نرم افزار سراتو دی جی Serato DJ Pro موجود است.

دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808 فراتر از یک کنترلر معمولی دی جی، دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808 یک ابزار با درام ماشین رولند Roland “TR-S است که شامل نمادین ترین صداهای درام جهان است و حتی می تواند سمپلر سراتو Serato Sampler را در سراتو دی جی پروSerato DJ Pro  کنترل کند.

 VT Voice Transformer می‌تواند صدای شما را با کلید آهنگ ‌های Serato DJ Pro  شما مطابقت دهد، در حالی که دو پورت AIRA Link  به شما امکان می‌دهند دستگاه ‌های مصنوعی و گجت ‌های الکترونیکی سازگار را به هم متصل کنید و یک ریمیکس زنده را فقط با یک کابل USB  ساده تولید کنید. کیفیت صدا در سطح بالایی قرار دارد و سخت ‌افزار بی نظیری دارد و حمل آن آسان است.

نرم افزار دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808

با دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808، سراتو Serato و رولند Roland بهترین نرم ‌افزار و سخت ‌افزار را در یک ابزار واحد گرد هم می ‌آورند که عصر جدیدی از دی ‌جی را آغاز می ‌کند.

این قدرت عالی نرم افزار سراتو دی جی پرو Serato DJ Pro  را با صدای ژانر تعریف کننده و مهندسی دقیق سخت افزار رولند Roland  در هم می آمیزد. چندین دهه تخصص ترکیبی به تهیه کنندگان و دی جی های امروزی ابزارهای پیشرفته و ویژگی های نوآورانه ای می دهد که دنیای جدیدی از گزینه های خلاقانه را هم روی صحنه و هم در استودیو باز می کند.

صداهای جادویی  TR  درام در دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808

از های هت های غیرقابل انکارTR-909  گرفته تا بوم لرزاننده TR-808، دستگاه های درام رولند TR صدای تمام ژانرهای موسیقی رقص را تعریف کرده اند. با استفاده از دستگاه درام داخلی TR DJ-808  با صداهای نمادین و ترتیب ‌دهنده 16 مرحله ‌ای که کاملاً با سراتو دی جی پروSerato DJ Pro همگام می‌شود، ضربات خود را در حال کار با دستگاه  دی جی و در لحظه سفارشی کنید.

صداهای آنالوگ دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808

دستگاه درام TR یکپارچه شامل Bass Drum، Snare Drum، Hi-Hats و Clap از دستگاه های درام TR-808، TR-909، TR-707 و TR-606 است که پایه ریتمیک بسیاری از موسیقی های رقص است.

این صداها از رفتار مدار آنالوگ تحسین ‌شده و برنده جوایز رولند استفاده می ‌کنند، و صادقانه مدارهای الکترونیکی اصلی این جعبه ‌های ریتم تاثیرگذار را تکرار می ‌کنند. این بدان معناست که با دستگیره ‌های اختصاصی برای کنترل کوک، حمله و تمام صدای تند و صدای سازهای کلاسیک را به دست می ‌آورید و این صداهای افسانه ‌ای را تغییر می‌دهند.

علاوه بر صداهای درام داخلی TR، ترتیب ‌دهندهTR-S  همچنین می‌تواند نمونه ‌بردار جدید8  اسلاتی سراتوSerato  را در سراتو دی جی پرو Serato DJ PRO فعال کند. می‌توانید صداهای درام، ضربات لایه ‌ای و تله ‌ها را با هم ترکیب و مطابقت دهید، و قطعات درام را فقط با خلاقیت خود محدود کنید.

کنترل Deep Serato DJ Pro

ملاحظات دقیق طراحی در دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808 از تمام چیزهایی که سراتو دی جی پروSerato DJ Pro  ارائه می دهد، بهره کامل می برد. پشتیبانی داخلی DVS (با خرید مجوز Serato DVS)، دکمه ‌های کنترل حلقه اختصاصی، کنترل ‌های Serato Flip، HOT CUE، FX، حتی Key Sync همه چیز وجود دارد. عملکردهای Key Sync و Loop بخش ‌های اختصاصی دارند تا بتوانید به سرعت کلید را تنظیم کنید یا حلقه را برای یک دک خاص تغییر دهید. طراحی هر پد، لغزنده و دکمه با در نظر گرفتن عملکرد است. این گردش کار در عین حال آشنا، جدید و هیجان انگیز به نظر می رسد.

جاگ ویل های دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808

با جاگ ویل هایی با کارایی بالا اسکرچ دهید و علامت بزنید جاگ ویل های بزرگ و با کیفیت بالا احساس خوبی دارند و کمترین تأخیر را در میان دی جی کنترلرهای موجود دارند. با اسکرچ ها و برش ‌های فوق ‌العاده سریع، کنترل فوق ‌العاده محکمی بر روی موسیقی خود خواهید داشت. جاگویل های با دوام و پاسخگو دارای نمایشگرهای یکپارچه ای هستند که وضعیت پخش را به وضوح نشان می دهند تا همیشه کنترل داشته باشید. حتی می توانید دو دک را به طور همزمان از یک جاگ ویل با حالت دو طبقه کنترل کنید.

تنظیمات دی جی خود را در صحنه و استودیو گسترش دهید!

اگر شما یک تولید کننده، یک دی جی یا هر دو هستید، اتصال داخلی برای سینت، ترن تیبل، میکروفون و موارد دیگر به دستگاه دی جی رولند RolandDJ-808 اجازه می دهد تا هنر شما را به سطح کاملاً جدیدی برساند. دو پورت USB  لینک AIRA  به شما امکان می دهد به راحتی ابزارها و افکت های Roland  سازگار را با یک کابل USB  متصل کنید. آرپژهای صفحه کلید همگام شده را فعال کنید یا خطوط بیس زنده، لیدها و جلوه های صوتی را پخش کنید. یک اتصال تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا به مجموعه ‌های دی جی DJ یا تولیدات خود عناصر موسیقی هیجان ‌انگیزی تزریق کنید که می‌توانند به راحتی با آهنگ ‌های سراتو دی جی پرو Serato DJ Pro شما همگام شوند.

Pitch Perfect با Voice Transformer و Serato Key

دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808 نه تنها دارای ورودی میکروفن با کیفیت بالا با جک ترکیبی XLR  است، بلکه دارای یک پردازنده صوتی اختصاصی به نام VT Voice Transformer است که می تواند صدای شما را به شدت متحول کند. دستگیره ‌های EQ، Pitch و Formant جلوه ‌های صوتی چشمگیر را آسان می‌کنند و قابلیت ducking  به طور خودکار صدا را هنگام صحبت کردن یا آواز خواندن در میکروفون تنظیم می‌کند. و عملکرد Auto Pitch VT حتی سیگنال دریافتی را دوباره صدا می کند تا با کلید آهنگ های Serato DJ Pro  شما مطابقت داشته باشد.

سخت افزار حرفه ای دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808

رولند سابقه طولانی در ساخت سازهای محکم و قابل اعتماد با در نظر گرفتن عملکرد دارد و دی جی کنترلر رولند Roland DJ-808 نیز از این قاعده مستثنی نیست. دارای دستگیره ‌ها و فیدرهای صاف و بصری، منحنی ‌های قابل تنظیم، متقاطع متحرک قابل جابجایی و پد‌های حساس به لمس RGB  برای راه ‌اندازی دستگاه درام HOT CUE، ROLL، SAMPLER، SLICER، PITCH PLAY و TR است. مجهز به جک هدفون دی جی 1/8 اینچی (3.5 میلی‌متری) و 1/4 اینچی (6.35 میلی‌متری) است، جک ‌های ورودی ترکیبی XLR، پیش ‌آمپ داخلی phono، کیفیت ساخت بی نظیر و کیفیت صدای دوست ‌داشتنی – مسلماً بهترین دستگاه دی جی جهان است. کنترلر دی جی ای که کاملا خلاقانه ساخته شده است تا شما بهترین در کار دی جی باشید!

بررسی کلی دستگاه دی جی رولند Roland DJ-808

دستگاه درام داخلی رولند TR با ضربات 606، 707، 808، 909، تله، کف زدن و های هت وSerato Sampler  را با ترتیب سنج  TR-S کنترل کنید.

ترانسفورماتور صوتی VT داخلی با تطبیق کلیدهای Pitch، Formant، Ducking و Serato.

پدهای رنگی RGB  حساس به ضربه برای HOT CUE، ROLL، TR، SAMPLER و موارد دیگر…

جاگ ویل های بزرگ با نمایشگرهای یکپارچه

4 کانال FX  یکپارچه با کیفیت بالا

میکسر دیجیتال 4  کاناله حرفه ای مستقل

ابزارهای خارجی را از طریق MIDI یاAIRA Link USB  وصل کنید و به همراه Serato DJ Pro ادغام کنید.

کارت صدای 24/96  بیت کیلوهرتز

دو دک را به طور همزمان با حالت دو دک کنترل کنید.

فیدرهای 100  میلی متری

Serato DJ Pro را باز کنید و دارای مجوز Serato Pitch ‘n Time DJ است.

با خرید مجوز Serato DVS، ترن تیبل یا CDJ را به دستگاه دی جی متصل کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Roland DJ-808”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.