دی جی کنترلر Roland DJ-202

دستگاه دی جی رولند Roland DJ-202 یک کنترلر دی جی آینده نگر با نرم افزار سراتو دی جی لایت Serato DJ Lite است که ویژگی ها و چیدمان یک دی جی کنترلر حرفه ای با اندازه کامل را در یک واحد مقاوم و قابل حمل به دی جی می دهد. دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 جمع و جور مفهوم دی جی کنترلر پرچمدار رولند Roland DJ-808 و دی جی کنترلر رولند Roland DJ-505 کارآمد را حفظ می کند و به انعطاف پذیری بی نظیری برای دی جی DJ، ریمیکس و تولید ضربات در حین اجرای زنده یا آهنگ سازی در استودیو اجازه می دهد

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

توضیحات

با دستگاه دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 بدرخشید!

دستگاه دی جی رولند Roland DJ-202 یک کنترلر دی جی آینده نگر با نرم افزار سراتو دی جی لایت Serato DJ Lite است که ویژگی ها و چیدمان یک دی جی کنترلر حرفه ای  با اندازه کامل را در یک واحد مقاوم و قابل حمل به دی جی می دهد. دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 جمع و جور مفهوم دی جی کنترلر پرچمدار رولند Roland DJ-808 و دی جی کنترلر رولند Roland DJ-505 کارآمد را حفظ می کند و به انعطاف پذیری بی نظیری برای دی جی DJ، ریمیکس و تولید ضربات در حین اجرای زنده یا آهنگ سازی در استودیو اجازه می دهد. دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202  با پلاترهای بزرگ و کم تأخیر، پد اختصاصی و کنترل های حمل و نقل، ترتیب سنج داخلی و ورودی میکروفون با صدای حرفه ای FX، بیشترین ویژگی ها را نسبت به هر کنترلر دی جی در کلاس خود دارد.

قابلیت حمل عالی برای دی جی ها

دستگاه دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 یک دی جی کنترلر دو کاناله و چهار دک است که از طریق USB  تغذیه می شود و می تواند با کمترین زحمت حمل و راه اندازی شود. طراحی جمع و جور، سبک و دستگیره ‌های آسان آن به دی ‌جی ‌ها امکان حمل ‌پذیری لازم را برای انواع رویدادها می‌دهد. برنامه ‌های تلفن همراه، مهمانی ‌های خانگی، دی جی کردن در باشگاه، میکس کردن حرفه ای و… چیدمان بصری دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 و اتصال plug-and-play آن باعث می شود شما در کمترین زمان به دی جی بپردازید. و با وفاداری 24 بیت48 کیلوهرتز و سخت افزار صوتی با وضوح بالای رولند Roland، اجرای شما در هر سیستم صوتی شگفت انگیز خواهد بود.

میراث ماشین درام رولند Roland در یک کنترلر دی جی

از هت های غیرقابل انکارTR-909 گرفته تا shaking boom TR-808، دستگاه های درام رولند تی آر صدای تمام ژانرهای موسیقی مدرن از هیپ هاپ، هاوس، تکنو و الکترو را تعریف کرده اند. دهه 80 و 90 تا صدای موسیقی تله امروزی! با استفاده از فناوری ثبت اختراع ACB (رفتار مدار آنالوگ) رولند، دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 صدای اصلی این دستگاه ‌ها را به طور صادقانه بازسازی می‌کند و ابزارهایی را برای ایجاد آهنگ ‌های ریتم با استفاده از همان پالت صدا به ‌عنوان برجسته ‌ترین نمادهای موسیقی جهان در اختیار شما قرار می‌دهد. صداهای توسعه ‌یافته دستگاه دی جی رولند TR DJ-202 شامل طبل باس، درام، هت بسته، هت باز، تام، ریم، کلاپ و راید است که طیف گسترده ‌ای از گزینه ‌ها را برای ایجاد صداهای درام لایه ‌ای و سکانس ‌های در حال تکامل فراهم می‌کند.

میکس کردن و اسکرچ دادن با دستگاه دی جی رولند Roland DJ-202

با استفاده از پلاترهای بزرگ دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 که در کلاس خود بهترین هستند، با اطمینان اسکرچ کنید و هات کیو Hot CUE بزنید. کنترل ‌های اختصاصی سراتو دی جی لایتSerato DJ Lite امکان ایجاد و راه ‌اندازی سریع هات کیو Hot CUE ، حلقه ‌ها و نمونه ‌ها را فراهم می‌کنند، به ‌علاوه جابجایی بین چهار دک با دکمه Deck Select از فیلترهای کانال یا Serato FX (قابل دسترسی از طریق سه دکمه FX Select در هر دک) برای ظرافت ترکیبات یا برجسته کردن اسکرچ ها استفاده کنید. و با دکمه ‌های Play/Pause و Cue اختصاصی، همان کنترل مستقیمی را دارید که روی دی جی کنترلرهای سطح بالا و پخش‌کننده ‌های صوتی مستقل وجود دارد را خواهید داشت.

با دستگاه دی جی رولند Roland DJ-202 آواز را زنده کنید!

از طریق ورودی میکروفون 1/4 اینچی TS با ریورب داخلی و اکو FX، به صدای دی جی، دراپ های رادیویی، آواز مهمان یا سازهای خارجی خود جان تازه ای ببخشید. جلوه ‌های صوتی اضافی شامل EQ  برای اصلاح صدا و دروازه نویز برای پاک کردن خودکار مشکلات صدا و نویزهای ناخواسته پس ‌زمینه است.

ریمیکس، تولید، اجرا با دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202

از درام ‌های TR یا صداهای خود که در چهار اسلات نمونه Serato Sampler بارگذاری شده ‌اند (با کنترل صدای سمپلر مجزا) استفاده کنید تا پایه ‌ای برای ریمیکس ‌ها، بیت ‌ها و اجراهای زنده ایجاد کنید. آنها را با استفاده از ترتیب ‌دهنده 16 مرحله ‌ای دی جی کنترلر رولند Roland DJ-202 قابل دسترسی از طریق پدهای عملکرد برنامه ‌ریزی کنید و سپس آنها را به طور خودکار با کتابخانه سراتو Serato خود همگام ‌سازی کنید تا انتقال ‌های منحصربه ‌فرد، ریمیکس ‌های زنده یا آهنگ ‌های کلاسیک تقویت ‌شده ایجاد کنید. حالت Inst-Rec  را برای توالی یابی Serato Sampler  در زمان واقعی درگیر کنید، یا از خروجی MIDI برای همگام سازی سیال دستگاه ها و ابزارهای خارجی پشتیبانی شده از MIDI با ترتیب دهنده و Serato DJ Lite خود استفاده کنید. برای افزایش قابلیت تولید، به Serato DJ Pro ارتقا دهید تا به 32 اسلات نمونه ‌بردار با قابلیت همگام ‌سازی در چهار بانک، مجموعه کامل iZotope FX، قابلیت ‌های ضبط نرم ‌افزار و غیره دسترسی داشته باشید.

مشخصات کلی دستگاه دی جی رولند Roland DJ-202

کنترلر دو کاناله و چهار دک برای Serato DJ Lite

جاگ ویل های بزرگ بهینه سازی شده برای اسکرچ کردن

کیت های درام داخلی از TR-909، TR-808، TR-707 و TR-606 افسانه ای رولند Roland که با فناوری پیشرفته ACB (رفتار مدار آنالوگ) ساخته شده است.

ورودی هدفون دی جی 

هشت صدا در هر کیت: TR باس درام، تله درام، هت بسته، هت باز، تام، ریم، کف زدن و Ride

ترتیب سنج داخلی که سمپلر Serato DJ Lite را برای ایجاد ضربات در لحظه کنترل می کند

کنترل حجم نمونه مستقل

هشت پد اختصاصی با حالت های Hot Cue، Loop، Sequencer و Sampler برای کنترل نرم افزار Serato DJ Lite یا Serato DJ Pro

خروجی MIDI برای همگام سازی دستگاه های خارجی با آهنگ ها در Serato DJ Lite

ورودی میکروفن با گیت، hi-pass، ریورب و اکو FX

صوت 24 بیت/48 کیلوهرتز با مبدل های دیجیتال به آنالوگ با وضوح بالا

طراحی جمع و جور، ناهموار و سبک وزن با دستگیره های آسان برای حمل بهینه

از طریق خروجی های استریو RCA مستقیماً به بلندگوها یا میکسر صدا خود وصل شوید

منبع تغذیه USB برای اتصال ساده

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Roland DJ-202”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.