کارت صدا RME UFX II

  • ویژگی کارت صدا RME UFX II در یک نگاه 
  • رابط صوتی با نرخ نمونه برداری 24 بیت / 192 کیلو هرتز 
  • دارای ورودی/خروجی32x 32
  • ضبط مستقیم صدا بر روی حافظه فِلش، به کمک درگاه DURec
  • دارای ورودی/خروجی دیجیتال
  • دارای پردازنده داخلی
  • کانورتر‌های بالا‌رده، مدار آنالوگ بهینه‌سازی شده، و SNR خیره‌کننده
  • 4 عدد پری‌امپ میکروفون بدون پد با بیش از 18dBu هدروم ورودی و “گِین” 75dB 
  • تاخیر بسیار پایین

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

نوع اتصال به کامپیوتر

نوع کارت صدا

پردازنده داخلی

ورودی / خروجی

ورودی آنالوگ

ورودی/ خروجی دیجیتال

ورودی میکروفون(پری امپ)

نرخ نمونه برداری (سمپل ریت)

فانتوم پاور

ورودی خروجی میدی

AC POWER

نسبت سیگنال به نویز

تعدادخروجی هدفون

متعلقات

توضیحات

 کارت صدا RME UFX II :    

گل سرسبد محصولات کمپانی RME در واقع UFX II است که یک راه حل صوتی جامع و پیشرفته برای استودیو های صدابرداری و میکس یا استفاده در اجرای زنده محسوب می شود. UFX II یک اینترفیس برای کاربرانی است که نمی خواهند در مورد کیفیت صدا، استحکام و تاخیر صوتی ریسک یا سازش کنند و به دنبال محصولی با ویژگی های پیشرفته و بی رقیب می گردند. ویژگی Class Compliant Mode، این کارت صدا را از طریق TotalMix FX و اپلیکیشن انحصاری RME برای کنترل کامل تنظیمات به صورت بی سیم از روی iPad و بدون نیاز به کامپیوتر فراهم می سازد. این اپلیکیشن با محیط کاربری ساده خود شامل سیستم اندازه گیری برای تمامی کانالهای ورودی و خروجی به همراه افکت های قرار گرفته شده در Busها و تنظیمات گوناگون و کنترل کامل تمام قابلیت های این کارت صدا ارائه شده است.

Fireface UFX II دارای دوازده ورودی آنالوگ است که متشکل از 8 ورودی مونو بالانس TRS و چهار ورودی مونو بالانس کومبو با قابلیت پذیرش انواع میکروفون های داینامیک، کاندنسر و ریبون یا انواع سازهای پیکاپ دار از قبیل گیتار الکتریک و بیس می باشد. به همین میزان –12 کانال – خروجی آنالوگ بروی کارت صدای UFX تعبیه شده است که شامل 6 خروجی مونو بالانس TRS و 2 خروجی XLR  در پنل پشتی برای اتصال مستقیم به مانیتورهای استودیو،‌ و 2 خروجی استریوی TRS برای ارتباط با انواع هدفون در پنل جلوی دستگاه به همراه کنترل سطح مستقل و امپلیفایر داخلی با قابلت راه اندازی انواع هدفون های امپدانس پایین و بالا.

این کارت صدا با مجهز شدن به آخرین تکنولوژی کانورترها در کمپانی RME با کمترین تاخیر در تبدیل آنالوگ به دیجیتال و بالعکس، با رزولوشن 192 کیلوهرتز کار می کند و در Playback یا همان پخش صدا نیز دارای داینامیک رنج 118 دسی بل است. تکنولوژی قدرتمند این کارت صدا، بدون تاثیر پذیری از میزان امپدانس بالا یا پایین، صدایی بلند ارائه می کند. در Fireface UFX II تمامی خروجی ها می توانند به منظور ASIO Direct Monitoring مورد استفاده قرار گیرند.

با توجه به مقاومت و تاثیر ناپذیری این کارت صدا در برابر اختلالات، SteadyClock جدیدترین و بهترین کانورت آنالوگ به دیجیتال و بالعکس را ارائه می دهد، حتی هنگامی که عمل Clocking به یک منبع Clock اکسترنال متصل است. همچنین هر ورودی و خروجی به صورت مجزا قابلیت سوییچ شدن بر سطوح پیشرفته استودیویی از قبیل 10- dBV و 4 dBu را دارند.

UFX II دارای چهار پری امپ با شفافیت بالا و همچنین کانورتر هایی با تاخیر پایین است. پری امپ های میکروفون و سازها در UFX II از تکنولوژی کلاسیکی به نام OctaMic II و یک پری امپ پیشرفته برای سرعت های بسیار بالا و برنامه های سنگین مانند یک ضبط حرفه ای کنسرت کلاسیک استفاده می کنند. دیستورشن فوق العاده کم و نسبت سیگنال به نویز و همچنین پاسخ فرکانسی خطی فوق العاده، طراحی متقارن پری امپ ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این یک راه حل فوق العاده برای انتقال و تقویت ورودی های صوتی، سازهای با امپدانس بالا و سطح پایین یا میکروفون های داینامیک، کاندنسر و ریبون است که واقعا در این پیش تقویت کننده ها بدون تغییر باقی می مانند. این کارت صدا با سطح گین قابل کنترل میتواند تا 75 دسی بل سطح سیگنال آنالوگ موجود در ورودی های پنل جلویی را افزایش دهد.

Gain کنترل شده دیجیتالی تا 75 دسی بل، برای تمام پری امپ ها از طریق کنترل های روی صفحه نمایش در جلوی UFX II به صورت جداگانه قابل تنظیم است. تنظیمات تمام سطوح انتخاب شده کاملا قابل تجدید نظر است و می تواند به راحتی از طریق یک MIDI Controller در داخل نرم افزار TotalMix در کامپیوتر میزبان تنظیم شود.

چهار ورودی کومبوی XLR/TS در قسمت جلو به عنوان ورودی های Hi-Z به صورت متناوب عمل می کنند. این دستگاه قابلیت اتصال چهار گیتار یا هر ساز دیگری را دارد؛ بدون نیاز به سخت افزار اضافی. هر کانال می تواند به صورت مجزا روی فانتوم پاور 48+ ولت یا Instrument سوییچ شود. همچنین LED ها نیز نمایی کلی از وضعیت سیگنال موجود در ورودی ها و کلیپ شدن آنها را به همراه حالت فعال فانتوم پاور نمایش می دهند.

کانورتر پیشرفته موازی باعث می گردد که چهار پری امپ UFX II هشت کانورتر آنالوگ به دیجیتال را درگیر کند. هر کانال میکروفون از یک کانورتر موازی آنالوگ به دیجیتال به صورت دوبل و همزمان استفاده می کند تا به نسبت سیگنال به نویز مورد انتظار و همچنین عملکردی مطلوب که برای یک کانورتر آنالوگ به دیجیتال معمولی در دسترس نیست، برسیم.

Fireface UFX II دارای ورودی و خروجی های دیجیتال AES/EBU می باشد که با کیفیت 192 کیلوهرتز کار می کند. همچنین دو درگاه اپتیکال با ساختار ADAT اتصال انواع افکت ساز و کنسول های میکس را که از این پروتکل پشتیبانی می کنند، به کارت صدا فراهم می سازد. در مجموع 16 کانال صوتی دیجیتال از طریق این پورت های دیجیتال در دسترس هستند. Fireface UFX II نیز مانند ADI-8 QS از دو کانورتر اکسترنال استفاده می کند و برای اضافه سازی پورت های آنالوگ به خود میتواند 28 ورودی و خروجی را در حالت پایه به سیستم اضافه نماید. این کارت صدا نیز میتواند 20 ورودی و خروجی را با نرخ نمونه برداری ۹۶ کیلوهرتز و 16 عدد ورودی و خروجی را با سمپلینگ 192 کیلوهرتز برای ضبط آماده سازی نماید.

در پشت بدنه یک ورودی و خروجی Word Clock برای همگام سازی نرخ نمونه برداری با دستگاه های دیجیتال متصل شده به کارت صدا و یک ورودی و خروجی MIDI جهت ارتباط با سخت افزار های پشتیبانی کننده این پروتکل وجود دارد که لیست ورودی و خروجی های Fireface UFX II را به عنوان یک کارت صدای پیشرفته تکمیل می نماید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت صدا RME UFX II”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.