کارت صدا RME FireFace 802

  •  ویژگی کارت صدا RME Fireface 802 در یک نگاه   
  • رابط صوتی با نرخ نمونه برداری 24 بیت / 192 کیلو هرتز 
  • دارای ورودی/خروجی 30×30
  • کارت صدای هیبریدی USB/Firewire
  • دارای ورودی مجهز به فانتوم پاور برای میکروفن های کاندنسر
  • دارای ورودی/خروجی دیجیتال
  • کانورتر قدرتمند RME با کنترل کننده Jitter با صدایی شفاف
  • دارای  2 خروجی هدفون
  • قابلیت نصب Advanced Remote Control که به صورت جداگانه 
  • Made in GERMANY 

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

نوع اتصال به کامپیوتر

نوع کارت صدا

پردازنده داخلی

ورودی / خروجی

ورودی آنالوگ

ورودی/ خروجی دیجیتال

ورودی میکروفون(پری امپ)

نرخ نمونه برداری (سمپل ریت)

فانتوم پاور

ورودی خروجی میدی

AC POWER

نسبت سیگنال به نویز

تعدادخروجی هدفون

وزن

توضیحات

کارت صدا RME FireFace 802 :   

Fireface 802 یک راه حل جامع و فوق العاده است و برای کاربرانی طراحی شده است که نمی خواهند در طول کار با مشکلاتی نظیر تاخیر صوتی سازش کنند و به دنبال یک محصول کاملا پیشرفته و بی رقیب می گردند. کمپانی RME بارد دیگر محصولی را ارائه کرده است که جزو بهترین ها است. این کارت صدا مجموعا 60 کانال صوتی با کیفیت که شامل 20 ورودی و 20 خروجی دیجیتال و آنالوگ می باشد را به استودیوی شما هدیه می دهد.

802 دارای چهار پری امپ با شفافیت بالا و همچنین کانورتر هایی با تاخیر پایین است. پری امپ های میکروفون و سازها در 802 از تکنولوژی کلاسیکی به نام OctaMic II و یک پری امپ پیشرفته برای سرعت های بسیار بالا و برنامه های سنگین مانند یک ضبط حرفه ای کنسرت کلاسیک استفاده می کنند. دیستورشن فوق العاده کم و نسبت سیگنال به نویز و همچنین پاسخ فرکانسی خطی فوق العاده، طراحی متقارن پری امپ ها را تحت تاثیر قرار می دهد. این یک راه حل فوق العاده برای انتقال و تقویت ورودی های صوتی، سازهای با امپدانس بالا و سطح پایین یا میکروفون های داینامیک، کاندنسر و ریبون است که واقعا در این پیش تقویت کننده ها بدون تغییر باقی می مانند. این کارت صدا با سطح گین قابل کنترل میتواند تا 60 دسی بل سطح سیگنال آنالوگ موجود در ورودی های پنل جلویی را افزایش دهد.

ویژگی Class Compliant Mode، این کارت صدا را از طریق TotalMix FX و اپلیکیشن انحصاری RME برای کنترل کامل تنظیمات به صورت بی سیم از روی iPad و بدون نیاز به کامپیوتر فراهم می سازد. این اپلیکیشن با محیط کاربری ساده خود شامل سیستم اندازه گیری برای تمامی کانالهای ورودی و خروجی به همراه افکت های قرار گرفته شده در Busها و تنظیمات گوناگون و کنترل کامل تمام قابلیت های این کارت صدا ارائه شده است.

چهار ورودی کومبوی XLR/TS در قسمت جلو به عنوان ورودی های Hi-Z به صورت متناوب عمل می کنند. این دستگاه قابلیت اتصال چهار گیتار یا هر ساز دیگری را دارد؛ بدون نیاز به سخت افزار اضافی. هر کانال می تواند به صورت مجزا روی فانتوم پاور 48+ ولت یا Instrument سوییچ شود. همچنین LED ها نیز نمایی کلی از وضعیت سیگنال موجود در ورودی ها و کلیپ شدن آنها را به همراه حالت فعال فانتوم پاور نمایش می دهند.

Fireface 802 با فراهم کردن سیستم های صوتی گسترده و انعطاف پذیر، همچنان سنت محصولات کمپانی RME را حفظ کرده است. اضافه کردن پری امپلیفایر های اضافی یا ورودی های آنالوگ دیگر به راحتی از طریق پورت های اپتیکال با ساختار ADAT که در پنل پشت کارت صدا هستند، قابل انجام است.

از ویژگی های این مدل میتوان به پیش تقویت کنند های سیگنال میکروفون (پری آمپ) در کلاس استاندارد جهانی با قابلیت افزایش سطح سیگنال میکروفون تا 60 دسی بل و مجهز به تغذیه 48+ فانتوم پاور جهت ارتباط با انواع میکروفون های کاندنسر، کانورتر مرجع با قابلیت عرضه ی سطح دینامیکی بسیار مناسب با توجه به نرخ نمونه برداری بالا تا 192 کیلوهرتز برای ضبط های چند لایه (مولتی تراک)، بهره مندی از تکنولوژی Hammerfall با تاخییر بسیار پائین و قابل نصب روی سیستم های کامپیوتر مبتنی بر سیستم عامل WINوOSX از طریق درگاه های فایروایر 800,400 و 2.0 USB با تاخییر پائین، قابلیت استفاده به صورت مستقل (StandAlone) بدون نیاز به کامپیوتر و به عنوان میکسر آنالوگ و تامین برق مورد نیاز توسط آداپتور همراه، دقت بالا در کانورت ها و جلوگیری از ارائه صدایی خشن، مجهز به سیستم پیشرفته Metering برای نمایش سطح سیگنال با دقت بالا جهت استفاده برای کلیه ورودی و خروجی های آنالوگ و دیجیتال تحت فن آوری روز کمپانی آر ام ای به نام (DigiCheck)، مجهز به دو پردازشگر داخلی (TotalMix Fx) جهت نظارت بر اعمال میکسر با ساختار پیشرفته و روتر کانال ها یا پردازش های افکتیو و دینامیکی با اپلیکیشن مستقل جهت نصب روی محصولات پرتابل کمپانی اپل(APPLE) و کنترل کردن تمامی قابلیت های دستگاه، ورودی و خروجی های دیجیتال با قابلیت انتقال سیگنال های دیجیتال از طریق پورت اوپتیکال با پشتیبانی از پروتکل ADAT و… مجهز به کلاک ویژه تحت عنوان (SteadyClock) جهت هماهنگ سازی با سخت افزار های مجزا، قابلیت اضافه سازی ریموت کنترل مستقل برای دسترسی هرچه سریع تر به پارامتر های سخت افزار اشاره کرد.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت صدا RME FireFace 802”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.