کارت صدا کارکرده Focusrite Scarlett 4i4 3rd Gen

  • ویژگی کارت صدا Focusrite Scarlett 4i4 3rd Gen در یک نگاه
  • رابط صوتی با نرخ نمونه برداری 24 بیت / 192 کیلو هرتز
  • دارای پورت اتصال USB-C connection
  • دارای ورودی/خروجی4×4 و 2خروجی بالانس TRS
  • پری امپ های میکروفن از تکنولوژی Air
  • دارای ورودی مجهز به فانتوم پاور برای میکروفن های کاندنسر
  • دارای خروجی هدفون به همراه ولوم کنترل
  • دارای پکیج نرم افزاری
  • تاخیر بسیار پایین

13.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

نوع اتصال به کامپیوتر

نوع کارت صدا

پردازنده داخلی

ورودی / خروجی

ورودی آنالوگ

ورودی/ خروجی دیجیتال

ورودی میکروفون(پری امپ)

نرخ نمونه برداری (سمپل ریت)

فانتوم پاور

ورودی خروجی میدی

AC POWER

نسبت سیگنال به نویز

تعدادخروجی هدفون

وزن

توضیحات

کارت صدا Focusrite Scarlett 4i4 3rd Gen :

ضبط صدای استودیو در خانه هرگز آسان تر نبوده است اما فوکوس رایت (Focusrite) که یکی از شرکت‌های مطرح در تولید تجهیزات استودیویی و صدابرداری می‌باشد، برای جامعه جهانی عظیمی از نوازندگان, تولید کنندگان و ضبط کنندگان خانگی این امکان را فراهم می کند.
فوکوس رایت با ارائه محصولاتی هم چون کارت‌های صدای سری Saffire ، Scarlett و پری امپ‌های RED که این پری امپ‌ها، از مطرح‌ترین پری امپ‌های موجود در دنیا هستند، در میان تنظیم کنندگان و آهنگسازان، از محبوبیت بالایی برخوردار است.
کارت صدا یکی از عناصر سخت‌افزاری رایانه‌ است که باعث پخش و ضبط صدا می‌گردد که از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی داشته است. این عنصر سخت افزار در ابتدای تولید همانند کارت های گرافیکی فقط روی مادر برد کامپیوترها نصب می شد و قالب اینترنال داشتند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، تا جایی دست خوش تغییر شده که به عنوان یک سخت افزار اکسترنال و قابل حمل حرفه ای در فعالیت هایی مثل زمینه های مختلف موسیقی (آهنگ سازی، ضبط صدا و…) در سطح بالا نیز به ابزاری کارآمد تبدیل شده است.
همان طور که گفته شد فوکوس رایت در طراحی و تولید بهترین و شاخص ترین کارت های صدا در میان سایر رقبای خود، به عنوان یکی از برجسته ترین شرکت ها در این زمینه محسوب می شود.

مهم ترین ویژگی کارت صداهای این کمپانی داشتن پری امپ‌های با داینامیک رنج بالا ست که مورد استقبال بسیاری از شرکت ها مانند دیجی دیزاین واقع شده و باعث می شود در کارت صداهای خود از تکنولوژی پری امپ‌های این شرکت استفاده می نمایند.پری امپ های Focusrite با طی 30 سال در معتبرترین استودیوهای ضبط صدا در دنیا، کیفیت خود را به اثبات رسانده و امروز در سری جدید اسکارلت ها با عنوان Scarlett 4i4 تحول عظیمی در این صنعت بوجود آورده است. پری امپ هایی با کیفیت و شفافیت بسیار بالا و نویز بسیار پایین، از بارزترین ویژگی های پری امپ های این کارت صدا می باشد.

کارت صدای Scarlett 4i4 به دو پری امپ بسیار با کیفیت و شفاف Focusrite مجهز شده است. برای بیش از 25 سال، پری امپ های Focusrite در بهترین استودیوهای دنیا امتحان خود را پس داده اند. این پری امپ ها دارای نویز و دیستورشن بسیاری پایینی هستند و جالب است بدانید که این پری امپ ها دقیقا دارای همان تکنولوژی به کار رفته در محصولات پرچم دار کمپانی Focusrite می باشند. شما می توانید میکروفن های داینامیک، کاندنسر و ریبون خود را برای هر سورس صدایی استفاده کنید و با متصل کردن میکروفن به این کارت صدا، هدروم بالایی داشته باشید. نیاز به گفتن نیست که این کارت صدا برای میکروفن های شما ویژگی فانتوم پاور را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این ویژگی ها، یک سوییچ برای فعال کردن مُد Air هم به این کارت صدا اضافه شده که با فعال کردن آن ضبط های شما صدای بازتر و روشن تری خواهند داشت.

نسل سوم اسکارلت، به عنوان محصولی پرفروش هر روزه توسط میلیون ها نوازنده و موزیسین خریداری شده و مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین در این نسل، پری امپ های میکروفن 4i4 از تکنولوژی Air بهره می برند و صدای ماژول های کنسول ISA را شبیه سازی می کنند که باعث وضوح و شفافیت بیشتر صدا می شود که درست به کار کردن در یک استودیو می ماند. زیرا مبدل‌هایی با کارایی بالا, در این کارت صدا به شما اجازه ثبت, ترکیب و پخش صدا در کیفیت استودیو را می‌دهند. فوکوس رایت برخلاف نسل دوم اسکارلت ها که فاقد ورودی و خروجی دیجیتال بود و فقط از ورودی و خروجی آنالوگ بهره مند بود؛ در نسل سوم Scarlett با به کار گیری مبدل های آنالوگ به دیجیتال و دیجیتال به آنالوگ با رزولوشن 24bit/192kHz، محصولی ارتقا یافته و بهینه روانه بازار کرده است. .

 ورودی اینسترومنت ها هم از نو مهندسی شده و این ورودی ها حالا می توانند به خوبی سیگنال های بسیار قوی را نیز دریافت کنند. Focusrite همچنین در کنار ورودی ها و خروجی های Scarlett 4i4، مدار محافظ آنالوگ قرار داده است تا کارت صدای شما از آسیب های ناشی از کم و زیاد شدن شدت برق در امان باشد.

Focusrite Scarlett 4i4 با یک بسته نرم افزاری فوق العاده با عنوان Ableton Live Lite و Pro Tools Focusrite Creative Pack اولین بار ارسال می شود. همچنین می توانید از Softube’s Time و Tone Bundle، مجموعه Focusrite Red Plug-In Suite و دسترسی به Focusrite Plug-in Collective استفاده کنید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت صدا کارکرده Focusrite Scarlett 4i4 3rd Gen”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.