کارت صدا کارکرده Motu 896 MK3

  • ویژگی کارت صدا Motu 896MK3 در یک نگاه 
  • رابط صوتی با کیفیت در کلاس جهانی با نرخ نمونه برداری 24 بیت / 192 کیلو هرتز  
  • دارای ورودی/خروجی12×8
  • میسکر CueMix FX با 28 ورودی و 16 باس و افکت‌های DSP داخلی
  • مجهز به پردازنده داخلی
  • دارای WordClock
  • دارای ورودی/خروجی دیجیتال
  • تاخیر بسیار پایین نزدیک به صفر
  • سازگاری با MAC و WIN

این کالا کارکرده میباشد

24.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

نوع اتصال به کامپیوتر

نوع کارت صدا

پردازنده داخلی

ورودی / خروجی

ورودی آنالوگ

ورودی/ خروجی دیجیتال

ورودی میکروفون(پری امپ)

نرخ نمونه برداری (سمپل ریت)

فانتوم پاور

ورودی خروجی میدی

AC POWER

نسبت سیگنال به نویز

تعدادخروجی هدفون

وزن

توضیحات

کارت صدا Motu 896MK3 : 

اینترفیس دیجیتال  Motu 896 MK3 با پورت FireWire صدایی با کیفیت 24 بیت/192 کیلوهرتز، سیستمی مناسب با کاربری آسان برای کامپیوتر شما است. این سیستم دارا 8 پری-آمپ میکروفون، ورودی آنالوگ 192 کیلوهرتز، 8 کانال دیجیتال ADAT و AES/EBU استریو است.

896mk3 به موتور فیز لاک DSP به نام Direct Digital Synthesis مجهز است. DDS همچنین یک کلاک سورس داخلی با جیتر بسیار پایین است و حتی می‌تواند 896mk3 را با کلاک سورس‌های خارجی (از طریق وردکلاک یا SMPTE) هماهنگ کند. می‌توانید تایم‌کد را با استفاده از ورودی و خروجی ¼” و بدون نیاز به سینکرونایزر ایجاد یا با سایر دستگاه‌ها هماهنگ کنید.

896MK3 هم برای استودیو و هم برای اجرای زنده مناسب است. در استفاده به همراه کامپیوتر، این سیستم 18 ورودی و 22 خروجی، شامل یک خروجی اصلی و یک خروجی هدفون، در اختیار شما قرار می دهد. همچنین سیستم CueMix DSP به شما اجازه میدهد که از این اینترفیس به عنوان یک میکسر دارای 18 ورودی و 8 گذرگاه، بدون نیاز به میکسر خارجی، استفاده کنید. 

این کارت صدای حرفه ای و رکمونت کمپانی MOTU در بالاترین سطح محصولات تولید شده در این کمپانی قرار دارد . این اینترفیس رکمونت به تنهایی میتواند به عنوان میکسر عمل کند که در نوع خود گزینه مناسبی برای تمرین گروه های موسیقی می باشد. این محصول با توجه به تعدد پورت های دیجیتال و آنالوگ خود تمامی نیاز های یک استودیویی حرفه ای تمام عیار را برای ارتباط بر قرار کردن با انواع اینترفیس های استودیویی در اختیار کاربران قرار می دهد. این سری از کارت صدا های MOTU از تکنولوژی HD بهره می برد که این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند 

این محصول سازگاری بسیار بالا و انعطاف پذیری بسیار مناسبی برای کار با انواع نرم افزار های DAW را بر روی سیستم عامل های WIN و OSX داراست. هرچند کمپانی MOTU اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی از قبیل نهایت دیستروشن ، سطح دینامیکی ، نسبت سیگنال به نویز و اندازه ژیتر اینترفیس های خود در اختیار کاربران قرار نمی دهد ولی کاربرانی که از آن استفاده کرده اند نگاه ویژه ای به این برند دارند و قاعدتا کارت صدا های تولید شده در این کمپانی از هر نقیصه ای به دور هستند.

نرم‌افزار CueMix FX روتینگ داخلی قدرتمند 896mk3 را مدیریت می‌کند. این نرم‌افزار را می‌توانید از طریق آیپد و اپ کنترلر TouchOSC مدیریت کنید و با استفاده از آن به تنظیم تمامی میکس‌ها و افکت‌های دستگاه بپردازید. اگر در استودیو به تنهایی مشغول ضبط هستید، دیگر نیازی به بازگشت به لپ‌تاپ و تغییر جزئیات صدا نخواهید داشت. بلکه می‌توانید به سادگی این تغییرات را با آیپد انجام دهید.

از دیگر مواردی که در اینجا میتوان به آن اشاره کرد ساختار DSP این کارت صداست که با بهره وری از پردازشگر CUE MIX FX یک کمپرسور ، اکولایزر و افکت ریورب وابسته به پردازش های سخت افزاری را در اختیار کاربر قرار می دهد که در سطح خود جزء مرغوبترین امکانات این محصول به شمار می رود.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارت صدا کارکرده Motu 896 MK3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.