پری امپ Universal Audio SOLO 610

  • ویژگی های پری امپ Universal Audio SOLO/610 در یک نگاه 
  • پری امپ لامپی کلاس A 
  • دارای دینامیک رنچ وسیع
  • پری امپ میکروفون و DI کنسول کلاسیک پوتنام 610
  • یک کانال مخصوص میکروفن و ساز
  • پری امپ گرمای وینتج و ابریشمی
  • به همراه خروجی گرم توسط لامپ
  • دست ساز ساخت امریکا

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

وزن

متعلقات

نوع پری امپ

تعداد کانال

نوع طراحی

پاسخ فرکانسی

اکولایزر

کمپرسور

ورودی و خروجی آنالوگ

ورودی و خروجی دیجیتال

توضیحات

پری امپ Universal Audio SOLO/610:  

این پری آمپلی فایر میکروفون لامپی کلاس A با بهره وری از دو لامپ خلا و اندازه بسیار مناسب خود ، میتوان در اجرای زنده ، اتاق کنترل استودیو و روی میز کار قرار داد و به عنوان یک گزینه کاملا حرفه ای برای میکروفون های سطح بالای جهان استفاده کرد. به گفته شرکت یونیورسال آئودیو این پری آمپ صدایی ابریشمی و گرم را به نمایش می گذارد و برای اتاق ضبط ، اتاق کنترل و حتی اجرای زنده مورد استفاده قرار می گیرد
و با توجه به پورت DI تمامی نیاز های کاربران را برای گیتار الکتریک برآورده می کند.

ویژگی منحصر به فرد این پری امپ واقعاً فاکتور شکل آن است؛ جمع و جور، قابل حمل، یونیت تک کاناله، با ویژگی های بهینه شده برای استفاده کردن در موارد ضروری با بدنه و شاسی از جنس استیل. روی شاسی دسته ای برای حمل و جابجایی قرار دارد و قسمت بالایی و کناره های بدنه جلوتر از قاب شاسی می باشند تا از سوییچ های پنل جلو و پشت محافظت کنند. بدنه های کناری بریدگی هایی به شکل لوگوی UA دارد که به خنک شدن دستگاه کمک می کنند. Solo 610 با ساختار لامپی خود و مبدل های اضافی موجود روی مدار وزن نسبتا مناسبی دارد. امکانات پنل پشتی شامل یک جفت XLR برای ورودی میکروفون و خروجی بالانس، و سوییچ خاموش/روشن است. برای حفظ حالت کلاسیک، 610 یک جفت سوییچ فلزی مرتبط با خروجی XLR دارد که سطح خروجی را بین تنظیمات میکروفون و لاین مشخص می سازد.
از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به قابلیت آرایش سطح گین تا دوبرابر و یا تضعیف آن ، امکان تغییر امپدانس دو حالته برای ورودی های میکروفون و گیتار ، تغذیه بسیار باثبات فانتوم پاور 48+ ، فیلتر بالاگذر و سوییچ تغییر فاز اشاره کرد. این محصول دست ساز است و با توجه به این شرایط ساخت از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

SOLO 610 بازسازی دقیقی از پری امپ 610 می باشد که در LA610 و 2-610 یونیورسال اودیو نیز یافت می شود. سولو 610 از لامپ ها و مبدل خروجی مشابهی استفاده می کند. البته مبدل ورودی کمی متفاوت است. خازن های WIMA در سرتاسر بُرد بزرگ این محصول در کنار قطعات مرسوم قرار گرفته اند که نصف فضا به منبع تغذیه خطی اختصاص داده شده است. فقط دو IC در محفظه قرار دارند – یکی تنظیم کننده ی ولتاژ در منبع تغذیه و دیگری LED سطح سیگنال را درایو می کند. سیگنال صوتی فقط از دو لامپ و دو مبدل عبور می کند – دقیقا همانطور که Putnam قصد داشت. بر خلاف همتایان خود، سولو 610 بجای یک سوئیچ مدرج با افزایش یا کاهش 5 دسی بلی در مدل اصلی یک کنترل Gain قسمت بندی نشده دارد، و امکانات ورودی لاین یا پد 15 دسی بلی برای منابع سطح بالا وجود ندارد. ویژگی خاص طراحی مدار 610 این است که برای افزایش Gain ورودی، میزان فیدبک منفی اطراف لامپ 12AX7 ورودی کاهش می یابد. این بطرز گریز ناپذیری موجب افزایش دیستورشن هارمونیک می شود، و به کاربر اجازه می دهد تا Gain و Level را برای بهینه شدن سطح سیگنال و کیفیت صدا تنظیم کند. برای صدایی خشن تر Gain ورودی را زیادتر کنید، و برای صدایی تمیزتر آن را کم تر کنید، و برای داشتن Peak های مناسب کنترل Level را تنظیم کنید. این سخت افزار بسیار ساده، شکیل، و بطور شگفت آوری انعطاف پذیر می باشد.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پری امپ Universal Audio SOLO 610”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.