چنل استریپ یونیورسال آدیو Universal Audio :
اوج لذت صدای دنیا با پری امپ Universal Audio LA-610 MkII امتحان کنید.
این چنل استریپ رکمونت که دو یونیت از رک استودیوی شما را اشغال می کند ترکیبی از یک پری آمپ لامپی کلاس A و یک کمپرسور بی نقص ، برگرفته شده از محصول LA2A است که میتواند تا حد زیادی تونالیته صدا را بهبود بخشد و صدایی گرم، شفاف و طبیعی را با یک کمپرسور بسیار مدرن در اختیار کاربران حرفه ای موسیقی قرار دهد. این محصول توسط آقای ون هیلن برای جمع آوری آلبوم کلاسیک “صدای پسران ساحل” مورد استفاده قرار گرفته است که خود امضایی بر مزایای این چنل استریپ می باشد . LA 610 MKII یکی از پرطرفدارترین و مقرون به صرفه ترین محصولات کمپانی UNIVERSAL AUDIO است که با نویز بسیار پایین ، تونالیته و شخصیت آرایشی (سیاه بر سیاه) برای پروژه های جدی مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا مدل ، محصولی توسعه یافته از ماژول های طراحی شده در دهه 60 است و تاکنون برای آلبوم های کلاسیک متعددی مورد استفاده قرار گرفته است. با وارد کردن سیگنال به این چنل استریپ و بعد از گذشتن آن از لوله های لامپ خلاء ، تقارن بسیار مناسبی با کمپرسور محدود کننده (T4 نوری) بوجود می آید که باعث تولید صدایی منحصر به فرد می گردد.
یونیورسال اودیو LA610 یک چنل استریپ با ترکیبی از دو طراحی کلاسیک – پری امپ 610 و کمپرسور LA-2A – است. علاقه و تقاضا برای پری امپ ها و کمپرسورهای کلاسیک همچنان بالاست. تولید کننده امریکایی، یونیورسال اودیو (Universal Audio)، نامی است که به محصولات با کیفیت بسیار بالا و با ارزش پیوند خورده است و در سراسر دنیا شناخته شده می باشند. کمپرسور کلاسیک Teletronix LA2A و پری امپ Putnam 610 مثال هایی از این دست محصولات هستند. این بار این دو یونیت کلاسیک در کنار هم قرار گرفته و LA-610 MK2 را ساخته اند. این محصول یک پری امپ و یک کمپرسور اپتیکال است که دو یونیت از رک شما را اشغال می کند و روتاری و سوییچ های کلاسیک آن جلوه ی خاصی به استودیوی شما می دهد. سه لامپ، صدای آن را گرم می کنند و مبدل های صوتی با کیفیت، وزن آن را کاهش داده اند.
مدار LA610 خیلی به مدارهای پری امپلیفایر دست ساز 610 و کمپرسور لامپی LA-2A شباهت دارد. برای مثال، مبدل های ورودی و خروجی همانند پری امپ 610 می باشند. با این حال تفاوت های قابل توجهی هم وجود دارند. لامپ های ورودی و خروجی در 610 با یکدیگر متفاوتند، اما در LA-610 MK2 یکسان می باشند. طراحی مدار پری امپ به نحوی است که افزایش Coarse Gain میزان فیدبک منفی اطراف لامپ ورودی را کاهش می دهد. این موضوع عوارض جانبی اجتناب ناپذیری مانند افزایش میزان دیستورشن هارمونیک دارد – که بر روی منابع مناسب می تواند خوشایندتر باشد. در نتیجه سطح و کیفیت کلی سیگنال می تواند توسط کنترل با دقت Coarse Gain و کنترلر های Level کنترل شود. نهایت Gain این پری آمپ حدود ۶۰ دسی بل است، که باید برای اکثر کاربری های استودیویی کافی باشد و سوئیچ پد ۱۵ دسی بلی به قسمت پری امپ اجازه می دهد تا سیگنال های سطح بالا را راحت تر از 610 کنترل کند. LA-610 MK2 صدایی بازتر و شفاف تر از نسخه ی اوریجینال دارد. اکولایزر آن هم بطور نامحسوس برای کنترل فرکانس ها مناسب است.
دیدگاهها
پاککردن فیلترهاهیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.