میدی کنترلر ROLI Seaboard Rise49

  • ویژگی های میدی کنترلر ROLI Seaboard Rise49 در یک نگاه 
  • دارای 49 کلاویه Keywave 
  • قابلیت تنظیم حساسیت
  • دارای 3 فیدر لمسی
  • پشتیبانی از فشار و ضربه در نوازندگی
  • دارای افتر تاچ
  • قابلیت اتصال از طریق بی سیم
  • سازگاری کامل با OS  /Windows / iOS
  • به همراه نرم افزار سینتی سایزر Equator 

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

تعداد کلاویه

نوع کلاویه

افترتاچ

درام پد

ورودی پدال

پورت میدی

پورت USB

ورودی آداپتور

کنترلر نرم افزار

Pitch bend

Modulation

وزن

توضیحات

میدی کنترلر ROLI Seaboard Rise49 :

دست گرفتن کنترلر کیبورد ROLI Seaboard Rise 49 مانند این است که برای اولین بار یک ساز جدید را تجربه می کنید ، هرچند که ینوازنده حرفه ای و یا یک  پیانیست باشید. یک صفحه کلید کاملا متفاوت با 49 “Keywaves” که نسبت به هر کیبورد سنتی که تا کنون بوده است به لمس  دستان شما حساس تر است و با بالا و پایین و ضربهای دست چند صدا را ارائه می دهد. اسلایدها را مانند یک نوازنده سلولیست ، ویبراتو را مانند یک گیتاریست بنوازید، و به صورت دلخواه تغییر دهید ، و با یک نرم افزار Equator یا ابزارهای نرم افزاری مورد علاقه خود تغییر دهید. شما می توانید با ROLI Seaboard Rise 49 علاقه بیشتری به اجرای خود نسبت به گذشته ایجاد کنید.

دارای Polyphonic و Pitch bend و Aftertouch بسیار حساس و حرفه ای :

با رولی شما میتوانید یک CHORD را بزنید و فقط با فشار دادن یک نت میتوانید مودلاسیون ایجاد کنید.این قابلیت به شما اجازه میدهد که برای یک نوازنده تنها و یا نوازنده ارکستر و یا آهنگساز تکنیک های بی نظیری به کار خود اضافه کند.

نرم افزار قدرتمند:

رولی با سینت سایزر Equator که به طور خاص برای Seaboard طراحی شده است.
همراه با Seaboard Rise 49 ، نرم افزار آهنگسازی ROLI’s Equator را دریافت خواهید کرد،یک ابزار سفارشی که از قابلیت های پیشرفته Seaboard بهره می برد. صدها تنظیمات از پیش تنظیم شده را مستقیماً از Seaboard با استفاده از SoundDial ، از پیانوهای واقعی و گیتار گرفته تا سینتی سایزرها و لیدها و پدهای مختلف را میتوانید مرور کنید. و البته شما می توانید از Seaboard Rise 49 به عنوان کنترل کننده سایر ابزارهای نرم افزار خود نیز استفاده کنید.

کلاویه های Keywave :

در کلاویه های استاندارد شما فقط قابلیت ضربه در یک حالت را دارید .فقط فشردن کلاویه به پائین و در یک جهت و اگر کلاویه را با ملایمت بفشارید صدایی نرم و اگر به شدت بنوازید صدایی بلند در اختیار خواهید داشت، ولی کمپانی ROLI با کلاویه های Keywave حالت پنج بعدی (5D) را برای شما ایجاد میکند شما میتوانید ضمن فشردن نرم یا محکم روی هر کلاویه و نگهداشتن انگشتان روی آن، برای تولید صدا به چپ و راست یا حتی بالا و پائین روی کلاویه بکشید تا تغییرات در صدا اعمال شود. کمپانی ROLI راه چاره ای برای سهولت استفاده از این کلاویه ها قرار داده است که میتوان فعالیت پنج بعدی و نوع عمکلرد آن را تغییر داد، توسط دکمه ای این امکان از روی کلاویه ها خذف می گردد به گونه ای که کلاویه ها همانند کیبوردهای استاندارد عمل کنند و فقط به ضربه حساس باشند، سپس میتوانید توسط اسلایدرهای کناری حالات مختلف GLID (حرکت انگشتان به چپ و راست)،SLIDE (حرکت بالا و پائین کشیدن انگشتان) یا PRESS (فشردن درجای انگشت روی کلاویه با فشار های ممتد) را انجام دهید. این نوع عملکرد به مراتب راحت تر است و توسط سه اسلایدر لمسی که از نور زمینه مستقلی برخوردار هستند و در کنار کلاویه ها قرار دارند، قابل کنترل می باشند. در کنار این سه اسلایدر یک پد X,Y برای تغییر ماجولیشن نیز وجود دارد که میتوان به صورت RealTime از آن استفاده نمود. قابلیت 5D در حال حاضر فقط برای نرم افزار های پشتیبانی کننده از قبیل Equator یا NOISE قابل استفاده هستند و در دیگر نرم افزارها فقط میتوان در حالت استاندارد از این کنترلر استفاده نمود.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میدی کنترلر ROLI Seaboard Rise49”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.