میدی کنترلر Arturia KeyLab Essential 61

  • ویژگی های میدی کنترلر Arturia KeyLab Essential 61 در یک نگاه  
  • 61 کلید سینتی سایزری نیمه سنگین
  • دارای 10 عدد انکودر، 9 عدد اسلایدر و 4 عدد سویچ
  • قابلیت انتقال اکتاو تا 10 اکتاو
  • نواخت آکورد با استفاده از خاصیت آکورد هوشمند 
  • به همراه 8 عدد درام پد با حساسیت بالا
  • شامل نرم افزار Analog Lab با بیش از 5000 صدا 
  • دارای Pitchbend و Mod wheel
  • قابلیت اتصال به پدال Sustain 

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

تعداد کلاویه

نوع کلاویه

افترتاچ

درام پد

ورودی پدال

پورت میدی

پورت USB

ورودی آداپتور

کنترلر نرم افزار

Pitch bend

Modulation

وزن

توضیحات

میدی کنترلر Arturia KeyLab Essential 61 :

موسیقی در قلب این کنترلر قرار دارد. همه جنبه های KeyLab Essential با دقت انتخاب شده اند تا بهترین تجربه ممکن را هنگام ایجاد و اجرا به شما ارائه دهند.

میدی کیبورد کنترلر های سری Essential از محصولات خوش ساخت و پایه ای کمپانی آرتوریا هستند که با داشتن کلاویه های حرفه ای و امکانات کنترلری متنوع جایگاه خاصی را مابین محصولات موجود در بازار از آن خود کرده اند.

میدی کیبورد کنترلرهای سری KeyLab Essential در سه مدل چهار، پنج و هفت اکتاو عرضه شده اند و همگی دارای پارامترهای کنترلری یکسانی از قبیل ۹ فیدر جهت تنظیم اسلایدرها، ۹ روتاری جهت کنترل پارامترهای چرخشی، سوییچ های ترنسپورت و برنامه ریزی و ذخیره سازی تنظیمات جهت استفاده در نرم افزارهای مختلف است.

طراحی بدنه و ساخت و ساز خوب در کنار رعایت ویژه ای برای بالا نبردن وزن دستگاه توسط مهندسین آرتوریا این محصولات را بسیار قابل حمل تر از نمونه های دیگر نموده است و همچنین رنگبندی جدید در قالب مشکی و سفید انتخاب کاربران را جهت هماهنگی دکوراتیو بهتر با محیط استودیو و دیگر تجهیزات فراهم می سازد. میدی کیبورد کنترلر های KeyLab Essential همانند بسیاری از دیگر محصولات این رده میتواند از طریق USB به سیستم های کامپیوتری ویندوزی یا مکینتاش متصل شود، و همچنین دارای خروجی میدی برای ارتباط با انواع دستگاه های پشتیبانی کننده از این درگاه و یک پورت پدال ساستین می باشد.

این کنترلر کیبورد فوق العاده تمام کنترل های مورد نیاز برای DAW شما را در خود جای داده است. آرتوریا KeyLab Essential در حقیقت یک میدی کنترلر با تمامی امکانات است که با تمام نرم افزارهای ساخت موسیقی هماهنگی کاملی دارد. با این کنترلر خواهید توانست هم نرم افزار Analog Lab 2، هم DAW و هم هر نرم افزار دیگری که بخواهید را کنترل کنید.

Play کنید، Save کنید، مترونوم را تغییر دهید، لوپ، punch in، رکورد، همگی زیر انگشتان شماست. دست‌هایتان را روی کنترل‌ها بگذارید و ذهن‌تان را به موسیقی بسپارید. Keylab Essential نه تنها بخوبی با AnalogLab کار میکند، بلکه به عنوان یک Midi Controler  به همان خوبی با سازها و نرم افزار های دیگر (شرکت های غیر Arturia ( نیز خود را آشنا می سازد. شما به همراه Keylab Essential یک نسخه Abletone Live Lite نیز دریافت می‌کنید تا بتوانید با یکی از محبوب‌ترین DAW ها روی کره خاکی، ضبط، اِدیت و منتشر کنید. چه تازه‌کار باشید چه قدیمی و حرفه‌ای، Keylab Essential آمده تا انقلابی در روند خلاقیت شما بوجود آورد.

این کنترلر کیبورد فوق العاده تمام کنترل های مورد نیاز برای DAW شما را در خود جای داده است. KeyLab Essential در حقیقت یک میدی کنترلر با تمامی امکانات است که با تمام نرم افزارهای ساخت موسیقی هماهنگی کاملی دارد. با این کنترلر خواهید توانست هم نرم افزار Analog Lab 2، هم DAW و هم هر نرم افزار دیگری که بخواهید را کنترل کنید.

Keylab Essential یک محصول کامل استودیویی است که با تعدادی از نرم افزارهای خارق‌العاده عرضه می‌شود.چه یک صدای حرفه ای و با کیفیت گیتار لید بخواهید یا یک پد استرینگ با شکوه، چه یک پیانوی کلاسیک یا صدایی سرزنده و پیچیده و رویایی،”Keylab Essential” هر آنچه برای اجرا و ضبط نیاز خواهید داشت را در اختیارتان قرار میدهد. تمام جزئیات مورد نیاز در دسترس و آماده خواهند بود تا با توجه به سبک شما، با هم ادغام شوند.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میدی کنترلر Arturia KeyLab Essential 61”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.