دی جی کنترلر Reloop Ready

دی جی کنترلر ریلوپ ردی Reloop Ready عملکرد درجه یک را در یک طراحی عملی برای دی جی ها متعادل می کند تا در بالاترین سطح خود عمل کنند و در عین حال قابلیت حمل و نقل را به حداکثر می رساند و فضا را به حداقل می رساند.

17.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعدادخروجی هدفون

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

سایر ویژگی ها

توضیحات

دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Ready اندازه کوچک، امکانات بزرگ !

دی جی کنترلر ریلوپ به همان اندازه سبک وزن، قدرتمند، جمع و جور و همه کاره است، دی جی کنترلر ریلوپ ردی  Ready عملکرد درجه یک را در یک طراحی عملی برای دی جی ها متعادل می کند تا در بالاترین سطح خود عمل کنند و در عین حال قابلیت حمل و نقل را به حداکثر می رساند و فضا را به حداقل می رساند.

ویژگی های دی جی کنترلر ریلوپ ردی Reloop Ready

مجموعه ویژگی های چشمگیر آن شامل کنترل های اختصاصی برای ناوبری مسیر، لوپ ها، افکت ها، فیلترها، EQ ها، حجم اصلی، بخش هات کیو، قفل کلید، همگام سازی، همگام سازی کلید، حالت لغزش، حالت وینیل، سانسور، پرش به ابتدای مسیر و حالت کاربر است.

PLUG-AND-PLAY  در خانه یا در مهمانی ها

با در نظر گرفتن نیازهای خاص دی ‌جی ‌های امروزی، دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Ready توسط هنرمندان در سطح جهانی طراحی شده و با همکاری نزدیک با رهبران صنعت دی جی برای نرم ‌ترین اتصال و یکپارچه ‌سازی نرم ‌افزار سراتو Serato – مستقیماً خارج از جعبه – توسعه یافت. چه یک دی جی مبتدی، چه دی جی پیشرفته یا یک حرفه ای در تور باشید، دی جی کنترلر ریلوپ Reloop Ready  یک راه حل یک مرحله ای را ارائه می دهد و تمام ابزارهایی را که برای اجرا نیاز دارند را در اختیار دی جی ها قرار می دهد و حتی اجراهای باورنکردنی را در هر زمان و هر مکان آماده می کند.

استریم میلیون ها آهنگ با دی جی کنترلر ریلوپ Reloop Ready

علاوه بر این، ادغام نرم افزار سراتو Serato با سرویس ‌های استریم² مانند Tidal، Soundcloud Go+، Beatport Link و Beatsource Link به شما امکان دسترسی به میلیون ‌ها آهنگ را برای میکس، برش و اسکرچ فوری می‌دهد.

دی جی کنترلر ریلوپ ردی Reloop Ready جمع و جور

دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Ready از گذرگاه USB کاملاً  تغذیه می‌شود و دارای بخش کامل هدفون دی جی و جک 3.5 میلی‌متری، همراه با درگاه خروجی RCA برای اتصال مستقیم به باند اکتیو و سیستم ‌های صوتی است و برای کسانی که خواهان صرفه جویی در فضا هستند و حتی در حین سفر روی مجموعه های دی جی کار می کنند، طراحی نوآورانه و مستحکم دیجی کنترلر ریلوپReloop Ready این امکان را به دستگاه دیجی می دهد تا در هنگام استفاده به راحتی بالای صفحه کلید لپ تاپ شما بنشیند و تنظیمات شما را رضایت بخش کند.

دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Ready سازگار با گوشی موبایل و تبلت های IOS

برای تطبیق پذیری بیشتر، کنترلر دی جی ریلوپReloop Ready همچنین با برنامه های djay Pro، Algoriddim در iOS و iPadOS سازگار است و می تواند تلفن های هوشمند، تبلت ها یا رایانه ها را کنترل کند. علاوه بر این، در حالت iOS، دستگاه دی جی ریلوپ Reloop Ready می‌تواند توسط هر دو منبع تغذیه USB معمولی یا پاوربانک تغذیه شود. بنابراین گزینه های زیادی وجود دارد تا مطمئن شوید که هرگز یک بیت را از دست ندهید.

ویژگی های کلی دی جی کنترلر ریلوپ Reloop READY

کنترلر دی جی جمع و جور با کارایی بالا برای سراتوSerato

مجموعه کامل ویژگی: 16 پد RGB بزرگ، 9 حالت عملکرد شامل پشتیبانی از بانک اسکرچ، 2 واحد FX

ایده آل به عنوان یک راه حل دی جی خانگی و به عنوان یک دستگاه دی جی آماده سازی حرفه ای قابل حمل

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Reloop Ready”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.