دی جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ

دی جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ از ترکیب دو دستگاه دی‌جی CDJ-2000NXS2 و DJM-900NXS2 تشکیل شده است و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با سه پورت USB و قابلیت اجرای همزمان (Back to Back)، این دستگاه دی جی به چند دی‌جی اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان موسیقی را پخش کنند. همچنین، این دستگاه با نرم‌افزار Rekordbox سازگار است و قابلیت استفاده با نرم‌افزارهای دیگر مانند Serato را نیز داراست.

206.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعدادخروجی هدفون

وزن

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

خروجی ها

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

تعداد ولوم افکت ها

توضیحات

معرفی جامع دستگاه دی جی پایونیر مدل XDJ-XZ

دستگاه دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ با توان ارتباطی بالا، یکی از محصولات جدید پایونیر در زمینه دی‌جی است. پایونیر دی‌جی یک شرکت چندملیتی متخصص در تولید محصولات چندرسانه‌ای دیجیتال است. این شرکت در نوامبر ۲۰۱۹ یک دی‌جی کنترلر حرفه‌ای را عرضه کرده است که قابلیت اتصال و کنترل همزمان چند دستگاه را در خود جای داده است و برای کاربری‌های حرفه‌ای و استودیوهای موسیقی انتخاب قدرتمندی است.

خصوصیات جامع دستگاه دی‌جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ

دی جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ از ترکیب دو دستگاه دی‌جی CDJ-2000NXS2 و DJM-900NXS2 تشکیل شده است و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با سه پورت USB و قابلیت اجرای همزمان (Back to Back)، این دستگاه دی جی به چند دی‌جی اجازه می‌دهد تا به صورت همزمان موسیقی را پخش کنند. همچنین، این دستگاه با نرم‌افزار Rekordbox سازگار است و قابلیت استفاده با نرم‌افزارهای دیگر مانند Serato را نیز داراست.

مشخصات فنی دستگاه دی‌جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ

دستگاه دی جی Pioneer XDJ-XZ یک میکسر چهار کاناله و جاگ ویل (jog wheel) با اندازه‌ی full-size است که باعث کاهش زمان تاخیر (low latency) و دقت بالای لمس روی آن می‌شود. با ویژگی ۱۴beat FX و پشتیبانی از Pro Dj Link، این دستگاه دی جی پایونیر به شما امکان می‌دهد صداهای خلاقانه‌ای را ایجاد کنید. همچنین، با داشتن ۱۶ پد در رنگ‌های مختلف، می‌توانید به صورت بصری اطلاعاتی مانند شکل موج، ضرب در دقیقه و غیره را مشاهده کنید.

تعداد کانال دستگاه دی‌جی پایونیر Pioneer XDJ-XZ

دستگاه دی‌جی  Pioneer XDJ-XZ مناسب برای استودیوهای شخصی، استودیوهای بزرگ، کنسرت‌ها و حتی کافه‌هایی است که فضایی مناسب برای موسیقی زنده ارائه می‌دهند. با امکانات قدرتمند و ویژگی‌های حرفه‌ای، این دی‌جی کنترلر می‌تواند تجربه‌ی هیجان‌انگیزی را برای دی‌جی‌ها فراهم کند.

ویژگی های کلیدی دی جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ

دی جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ دارای خصوصیات فنی منحصر به فردی است که به شما امکانات بیشتری را برای میکس و موسیقی‌سازی ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای چهار کانال است و قابلیت اتصال به نرم‌افزارهای Rekordbox و Serato DJ را داراست. با این دی‌جی کنترلر، شما می‌توانید تراک‌های خود را از طریق USB پخش کنید مانند CDJ و XDJ و یا از طریق اتصال به لپ‌تاپ و استفاده از نرم‌افزار دی‌جی کنترلر مورد علاقه‌تان.

کیفیت صدا و کانورتور در دی‌جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ

علاوه بر این، با استفاده از حالت Link Export، می‌توانید تراک‌ها را مستقیماً از لپ‌تاپ به حافظه نرم‌افزار Rekordbox و سخت‌افزارهای دیگر وارد کرده و همزمان با سخت‌افزار میکس کنید. همچنین، با اتصال منابع خروجی مانند ترنتیبل‌ها و CDJ‌ها به کانال‌های ۳ و ۴ دی‌جی کنترلر XDJ-XZ، می‌توانید از قابلیت Pro DJ Link استفاده کنید و اطلاعات تراک‌ها و سینک کردن آن‌ها را از طریق کابل شبکه به اشتراک بگذارید. این به شما امکان می‌دهد تا با هر دستگاهی از Pro DJ Link متصل شوید و از قابلیت‌های مختلف آن‌ها استفاده کنید.

صفحه لمسی و قابلیت های بصری در دستگاه کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ

دی‌جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ دارای ورودی‌ها و خروجی‌های متنوعی است و با استفاده از کانکتورهای XLR و TRS، صدای با کیفیت بالا و بدون دیستورشن را تجربه کنید. صفحه لمسی با سه اسکرین ۷ اینچی به شما امکان می‌دهد به طور دقیق اطلاعاتی مانند عناوین، ضرب در دقیقه و شکل موج را مشاهده کنید و به ویدیوها و تصاویر دسترسی داشته باشید. همچنین، با دسترسی آسان به افکت‌ها و میکس آن‌ها از طریق این صفحه‌های لمسی، می‌توانید خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

امکانات میکس و افکت ها در دی‌جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ

از جمله ویژگی‌های دیگر این دی‌جی کنترلر می‌توان به ورودی MIC با جک XLR کومبو و اکولایزر سه باندی اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد به صدای میکروفون افکت‌هایی مانند اکو، ریورب و تغییر تن (pitch) یا V-tune اعمال کنید. همچنین، با دریافت رمز عبور لایسنس Rekordbox video، می‌توانید ویدیوها و تصاویر را از لپ‌تاپ به دک‌ها (deck) بارگذاری کرده و آنها را پخش کنید.

تجربه کاربری و کاربردهای دستگاه دی‌جی کنترلر پایونیر Pioneer XDJ-XZ

در کل، دی‌جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ با ترکیب ویژگی‌های حرفه‌ای و امکانات بصری و نرم‌افزاری انعطاف‌پذیری بالا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به وسیله توانایی‌ها و خلاقیت شما، این دی‌جی کنترلر می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه دهد.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Pioneer XDJ-XZ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.