دی جی کنترلر Pioneer DDJ-XP2

دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-XP2 با DJ rekordbox و Serato DJ Pro کار شما را در سطح بالاتری قرار می دهد. مهم نیست که از کدام برنامه DJ استفاده کرده اید، این سخت افزار DJ به شما امکان می دهد تا بیشتر از سخت افزار های قبلی و گذشته از آن استفاده کنید.  دی جی کنترلر پایونیرXP2، تکامل یافته مدل دی جی کنترلر DDJ-XP1 است که بدون حذف کردن طرح بصری و کیفیت اسکلت ساخت، بر عملکرد اصلی آن افزوده شده است. ساخت محکم و محاصره لاستیک بدون لغزش آن بدان معنی است که شما می توانید در حین اجرای به محکمی به آن ضربه بزنید، بدون اینکه آسیبی وارد شود.

برای قیمت تماس بگیرید

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

وزن

تعداد پد

ابعاد

اقلام داخل جعبه

سایر ویژگی ها

سایز پدها

میدی (MIDI)

تعداد فیدرها

نوع رنگ پدها

سیستم عامل های سازگار

توضیحات

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer  DDJ-XP2

دی جی کنترلر پایونیر: 

راه اندازی دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-XP2، با 32 پد عملکرد بسیار قدرتمند امکان پذیر است و می توانید قدرت و هیجان را با نوک انگشتان به جو محیط انتقال دهید. دکمه های کنترلی، مانندplay ،pause ،cue و تنظیمpitch بالا یا پایین برای این دی جی کنترلر پایونیر اختصاص داده شده است. برای کنترل هر حالت می توانید تنها از 16 لانچ پد موجود بر روی این دی جی کنترلر پایونیر  استفاده کنید. Trigger Silent Cue را بر روی آهنگ های خود که با faders میکسر باز می شود، نشانه گذاری کنید. سپس فوراً آن ها را از نقاط Hot Cue شروع کنید و با وجود کنترل های حلقه میکسر، اجرای بی نظیری داشته باشید و اطمینان و کنترل را احساس کنید.

ویژگی های دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-XP2

سازگاری با نرم افزار های DJ REKORDBOX و SERATO DJ PRO: دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-XP2 با DJ rekordbox یا Serato DJ Pro منطبق است. به راحتی می توانید ویژگی های کاربردی هر برنامه را مانند Hot Cues ، Beat Jump و Slicer را به کار بگیرید. مهم نیست که کدام برنامه عملکرد دی جی کنترلر پایونیر را انتخاب می کنید، با هر کدام می توانید کارهای خلاقانه و منحصر به فردی را انجام دهید.

صفحات عملکرد دی جی کنترلر : با 32 پد رنگی این دی جی کنترلر پایونیر، ویژگی های عملکردی این دستگاه را به روی خود باز کنید. آن ها طوری ساخته شده اند تا حتی با ضربه های شدید دی جی که شب های پیاپی انجام می شود دچار آسیب نشوند. نوار SLIDE FX: با لمس نوارهای Slide FX و حرکت انگشت به بالا و پایین، بدون نیاز به روشن کردن یا خاموش کردن FX انتخابی، ترکیب انتخابی FX خود را به صورت پویا کنترل کنید.

حالت های 16 لانچ پد دیجی کنترلر : این 16 لانچ پد Serato DJ Pro این امکان را به شما می دهد که 8 پد را با 2 نوع ویژگی متفاوت در هر Deck اختصاص دهید، از جمله حالت های Hot Cues و Sampler. این بدان معناست که می توانید Hot Cue ها و نمونه ها را همزمان انجام دهید، بدون آنکه نیازی به تعویض داشته باشید. حالت Transport: این مود در هر دو نرم افزار rekordbox dj و Serato DJ Pro در دی جی کنترلر پایونیر وجود دارد که می توانید از پد ها به عنوان کنترل برای پخش موسیقی، مکث، نشانه گذاری، اوج بالا / پایین و سایر موارد استفاده کنید. با DJ rekordbox، تمام آنچه شما نیاز دارید یک لپ تاپ است. دکمه Silent Cue: با روشن کردن این دکمه، از افزایش سرعت موسیقی جلوگیری کنید. هنگامی که Hot Cues را روی یک Deck خاموش می کنید، موسیقی بلافاصله در BPM به صورت صحیح شروع می شود. 

  • مشخصات فنی دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-XP2
  • کنترل کننده سبک: DJ کنترلر فرعی
  • تعداد Deck ها: 4 عدد Deck (دو لایه دوتایی)
  • پد ها: دارای 32 پد های عملکردی
  • سایر کنترل کننده ها: 2 عدد نوار لمسی
  • Slide FX USB: 1 عدد از نوع B MIDI I / O: USB
  • جلوه ها: 3 عدد اسلات
  • حلقه ها: 4 عدد Beat Loop، Loop Manual، Slicer، Beat Jump، Roll Mode
  • Sampling : 4 عدد بانک (16 عدد اسلات)، نمونه Trigger Playback
  • نرم افزار ها: Rekordbox DJ ، Rekordbox DVS
  • سازگاری: Serato DJ Pro
  • مورد نیاز سیستم عامل – Mac: macOS 10.12 یا بالاتر مورد نیاز سیستم عامل – رایانه شخصی: Windows 7 SP1 یا بالاتر
  • منبع تغذیه: USB bus powered

در آخر بگذارید انگشتان شما در 32 لانچ پد پایونیر، با عملکرد قوی و چند رنگ (16 پد در هر Deck) پرواز کنند و از واکنش های درخشان و نورانی سریع لذت ببرند. دی جی کنترلر پایونیر مدل DDJ-XP2 به لطف ساخت محکم، با محاصره لاستیکی بدون لغزش، به شما امکان می دهد هرقدر که دوست دارید ضربه بزنید. با کنترل لمسی ویژگی های Key Shift و Key Sync را در هر یک از برنامه های عملکردی سازگار کنید و با اجرای انگشت خود در امتداد نوارهای لمسی Slide FX که در گوشه دی جی کنترلر پایونیر قرار دارد، اثرات خلاقانه ای ایجاد و اعمال کنید

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Pioneer DDJ-XP2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.