دی جی کنترلر Pioneer DDJ-REV 7

دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DJ DDJ-REV7 از سری محصولات تولید شده توسط کمپانی Pioneer است که در دسته بندی دی جی کنترلر قرار گرفته و روانه بازار شده است. DDJ-REV7 احساس یک رکورد و ضبط واقعی با مجموعه ویژگی‌های بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه دی جی کنترلی کامل بر روی Setها را به شما ارائه می‌دهد. در نگاه اول، ممکن است Jog Wheelهای 7 اینچی کمی متفاوت به نظر برسد؛ که به همین صورت است. Pioneer برای هر کدام از آنها دو صفحه نمایش LCD در نظر گرفته است که ضربان در هر دقیقه (BPM)، حالت موجی (Waveform) و کاور آلبوم را به شما نمایش می‌دهند. این دستگاه دارای 16 عدد پد به همراه نور پس زمینه است که همراه با دکمه‌های اختصاصی مانند Hot Cue، Roll، Saved Loop و Sampler به شما ارائه می‌شود. کراس فیدر قدرتمند و معتبر Magvel Fader Pro و تمامی چیزهایی که نیاز دارید را به دستگاه متصل کنید تا دی جی کنترلر DDJ-REV7 برای خلق آثار شما آماده شود.

149.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعدادخروجی هدفون

وزن

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

خروجی ها

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

توضیحات

کراس فیدر Magvel Fader Pro در دی جی کنترلر Pioneer DDJ-REV 7

طبق آخرین بررسی‌های انجام شده، کراس فیدر Magvel Fader Pro مورد تائید همگان قرار گرفته است. Magvel Fader Pro به صورت مستقیم از میکسر DJM-S9 الهام گرفته است که با استفاده از آن می‌توانید از کنترلی دقیق‌تر و دوامی بیشتر بر صدا خود بهره‌مند شوید. تمام DJ ها در همه‌ی سبک‌ها می‌توانند از صفحه‌ی تنظیم این فیدر با تنظیمات منحنی و معکوس، برای اعمال تغییرات طبق نیاز خود استفاده کنند.

گزینه‌های ورودی و خروجی

دی جی کنترلر پایونیر DDJ-REV7 به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی DJها بتوانند از آن بسته به نیاز خود استفاده کنند. این کنترلر هم می‌تواند برای اجرای یک نمایش خانگی مفید باشد و هم می‌تواند در فستیوال‌ها مورد استفاده شما قرار گیرد. DDJ-REV7 محصولی از Pioneer است با ورودی‌ها و خروجی‌های مختلف تا بتوانید هر اجرا را متحول کنید. همه‌چیز در قسمت پشتی دستگاه به صورت آسان و قابل دسترس نصب می‌شود.

یک جفت خروجی XLR می‌تواند صدای شما را به صورت مستقیم بر روی اسپیکرهای PA و یا Mixing Boardها به صورت شفاف و بدون نویز ارسال کند. خروجی استریو RCA و دو خروجی 1.4 اینچی TRS برای تطبیق پذیری بیشتر کنترلر در هنگام اجرا نیز تعبیه شده است.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Pioneer DDJ-REV 7”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.