دی جی کنترلر Pioneer DDJ-FLX 6

با دستگاه دی جی پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 شما یک دستگاه پرتابل 4 کاناله دارید که در هر جایی که بخواهید می توانید پلی کنید! دی جی کنترلر پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 اولین دستگاه  دی جی پاور ساپلای 4 کاناله است که کافیست فقط آن را به لپ تاپ خود متصل کنید و از دی جی کردن در جنگل و کویر لذت ببرید.

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

خروجی ها

تعدادخروجی هدفون

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

توضیحات

تجربه ای بی نظیر با دستگاه دی جی پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 

 مجموعه ای از ویژگی های کاملاً جدید، در این دی جی کنترلر 4 کاناله باعث می شود که به راحتی مخاطب را به هیجان بیاورید، آهنگ هایی از ژانرهای کاملاً متفاوت موسیقی را ترکیب کنید، و ست های خود را با جلوه های از اسکرچ با صدایی حرفه ای مخلوط کنید. با دستگاه دی جی پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 شما یک دستگاه پرتابل 4 کاناله دارید که در هر جایی که بخواهید می توانید پلی کنید! دی جی کنترلر پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 اولین دستگاه  دی جی پاور ساپلای 4 کاناله است که کافیست فقط آن را به لپ تاپ خود متصل کنید و از دی جی کردن در جنگل و کویر لذت ببرید.

Merge FX کاملاً جدید در دی جی کنترلر پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6

درام را به مجموعه های خود اضافه کنید و سبک های مختلف موسیقی را به راحتی ترکیب کنید. مهم نیست که BPM یا کلید آهنگ بعدی چیست، هر زمان که بخواهید می توانید یک انتقال هیجان انگیز ایجاد کنید. به سادگی دستگیره را فشار دهید و آن را به سرعت یا به آرامی که دوست دارید بچرخانید تا تنش در موسیقی ایجاد شود. این آپشن Merge FX برای اولین بار در دستگاه دی جی پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 طراحی شده است و کار با این دستگاه  دی جی را لذت بخش تر می کند.

ویژگی بینظیر که تنها در دستگاه دی جی پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6  پیدا می کنید:

1. یک پیش تنظیم Merge FX را انتخاب کنید و دکمه را فشار دهید

یکی از 4 الگوی Merge FX اختصاص داده شده را انتخاب کنید و دکمه را فشار دهید تا ایجاد کشش شروع شود.

2. دکمه Merge FX را بچرخانید

3. دکمه را دوباره فشار دهید تا جلوه آزاد شود، سپس آهنگ بعدی را پخش کنید

 4.Merge FX خود را سفارشی کنید

ویژگی Jog Cutter در دی جی کنترلر پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6

Jog Cutter را روشن کنید و به سادگی جاگویل را حرکت دهید تا یک افکت اسکرچ با صدای حرفه ای را در آخرین Hot Cue یا موقعیت پخشی که در آن دک استفاده کرده اید اعمال کنید.10 الگوی مختلف اسکرچ در دی جی کنترلر پایونیر اف ال ایکس  Pioneer FLX6 وجود دارد و می‌توانید با حرکت دادن موقعیت سر پخش، نشان‌داده ‌شده در صفحه ‌نمایش جاگ ویل، از یکی به دیگری تغییر دهید تا به سمت زاویه اسکرچی که می‌خواهید استفاده کنید، اشاره کنید.

جاگ ویل هایی با اندازه کامل با نمایش موقعیت مسیر

خم شدن و اسکرچ کردن به لطف جاگ ویل های بزرگ که به اندازه جاگویل های پخش کننده پرچمدار پلیر پایونیر Pioneer CDJ-3000 هستند، طبیعی است. هر یک از آنها دارای نمایشگر Jog نیز هستند، بنابراین می توانید به موقعیت سر پخش توجه داشته باشید.

Sample Scratch با صداهای مورد علاقه خود خلاقیت خود را رونمایی کنید

Sample Scratch یک حالت پد کاملاً جدید در رکوردباکس rekordbox است که به شما امکان می دهد صداهایی را که به سمپلر اختصاص داده اید انتخاب کنید و آنها را روی دک بارگذاری کنید. بنابراین، هنگامی که می خواهید یک ریمیکس زنده از یک آهنگ ایجاد کنید، یا به سادگی مقداری بافت به موسیقی اضافه کنید، می توانید صداهای مورد علاقه خود را اضافه کنید.

طراحی زیباشناختی دستگاه دی جی پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6

چیدمان کنترل ‌ها در دستگاه دی جی پایونیر PioneerDDJ-FLX6 شبیه به چیدمان استاندارد کلوپ CDJ + DJM ها است، بنابراین می‌توانید به طور مستقیم اجرا کنید. با این حال، این کنترلر دی جی ظاهری تازه را ارائه می‌کند، با روکش مات خاکستری تیره با کیفیت بالا و جاگ ویل باز طراحی شده که تنظیمات شما را متمایز می‌کند.

میکسر 4 کاناله

بخش میکسر دی جی دارای 4 کانال است، بنابراین می توانید آزادانه میکس کنید یا اسکرچ ایجاد کنید.

کارت صدای داخلی (رابط صوتی)

به لطف کارت صدای داخلی، کنترلر دی جی مستقیماً از طریق یک کابل RCA به بلندگوها یا میکسر صدای شما متصل می شود. بعلاوه می‌توانید با استفاده از همان اتصال USB در رکوردباکس rekordbox ضبط کنید.

خروجی هدفون: دی جی کنترلر پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 دارای 2 خروجی هدفون دی جی برای مانیتور کردن آهنگ های بعدی شما می باشد.

پدهای عملکردی:

برای راه اندازی Hot Cues، Pad FX، Beat Jump و سمپلر، 8 پد عملکرد با نور پس زمینه را بزنید و از میکس خود لذت ببرید.

بسته FX

بسته Serato FX  در دی جی کنترلر پایونیر Pioneer DDJ-FLX6 گنجانده شده است که با حالت Single FX یا حالت Multi-FX برای کنترل عمیق می توانید استفاده کنید.

دی جی کنترلر پایونیر اف ال ایکس Pioneer DDJ-FLX6 دارای 2 عدد لایسنس سراتو می باشد که هم از برنامه حرفه ای سراتو Serato می توانید استفاده کنید هم از افکت های این برنامه نهایت استفاده را ببرید.

دستگاه دی جی پایونیر Pioneer DDJ-FLX6 دستگاهی که هم با نرم افزار رکوردباکس Rekordbox و هم با نرم افزار سراتو serato dj کار می کند ، همچنین شما می توانید این دستگاه دی جی را به نرم افزار ویرچوال دی جی Virtual dj وصل کرده و میکس های حرفه ای خود را بسازید.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Pioneer DDJ-FLX 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.