دی جی کنترلر Denon DJ Prime 4

دی جی کنترلر دنون Prime4 Denon جدیدترین دستگاه دی جی همه کاره (All in One) است که تمامی قابلیت های مورد نیاز برای اجراهای بزرگ را در اختیار شما قرار میدهد. آخرین تکنولوژی های بکار رفته در این دستگاه دی جی باعث می شود که بنا به روش استفاده شما و بدون نیاز به لپ تاپ همانند دی جی پلیر های مستقل نیازهای شما را بر آورده کند. این دستگاه دی جی تمامی ویژگی های پلیر دنون SC5000 را به ارث برده است

148.000.000 تومان

موجود

موجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

تعداد کانال

نوع کنترلر

تعداد پد

افکت های آنبورد

نرم افزار همراه دستگاه

اندازه ی اسکرچ ها

ورودی میکروفون

ورودی ها

ابعاد

اقلام داخل جعبه

وزن

خروجی ها

تعداد ورودی یو اس بی

سازگار با نرم افزار های

کارت صدا

تعداد ولوم افکت ها

سایر ویژگی ها

تعداد خروجی

توضیحات

معرفی جامع دی جی کنترلر دنون Denon Prime 4

دی جی کنترلر دنون Prime4 Denon جدیدترین دستگاه دی جی همه کاره (All in One) است که تمامی قابلیت های مورد نیاز برای اجراهای بزرگ را در اختیار شما قرار میدهد.

آخرین تکنولوژی های بکار رفته در این دستگاه دی جی باعث می شود که بنا به روش استفاده شما و بدون نیاز به لپ تاپ همانند دی جی پلیر های مستقل نیازهای شما را بر آورده کند. این دستگاه دی جی تمامی ویژگی های پلیر دنون SC5000 را به ارث برده است. قابلیت اتصال فلش یو اس بی Flash USB به همراه قابلیت اتصال به نرم افزار دیجی از ویژگی های دنون دی جی سری Prime4 می باشد.

شما با خرید دستگاه دی جی دنون Prime4 با داشتن یک صفحه LCD تاشو ۱۰ اینچی قابل لمس (تاچ) با کیفیت HD امکانات زیادی را در اختیار شما قرار میدهد. بزرگ نمایی، مرتب سازی، بارگذاری و از جمله: – نمایش ۴ ترک شما بصورت همزمان و لیست فایل های شما – قابلیت sync کردن ترک های شما در گام موسیقیایی (هارمونی) (قابلیتی که فقط در نرم افزارها وجود دارد) – پشتیبانی از تمامی فرمت ها (FLAC-ALAC-WAVE) – قابلیت اتصال کیبورد برای جستجوی راحت تر فایل ها – قابلیت استفاده از Stagelink برای هماهنگی نور و ویدیو دستگاه دی جی دنون Prime4 قابلیت اتصال 2 عدد فلش USB را دارد اما باید در نظر داشت که شما با یک فلش USB هم می توانید هر 2 Deck خود را ساپورت نمایید.

دستگاه دنون دی جی Prime4 قابلیت اتصال ۴ فلش درایو(یو اس بی) به همرا کارت حافظه SD و همچنین قابلیت اتصال هارددیسک را نیز دارد. همچنین شما می توانید فایل های خود را بر روی دستگاه ذخیره کنید. یکی از قابلیت های خیره کننده این دستگاه، به این شکل است که شما می توانید با فشردن دکمه Record میکس ست خود را مستقیم بروی هر کدام از فلش درایوهای خود یا هارد دستگاه دی جی ذخیره کنید.

تعداد کانالDenon Prime 4

دستگاه دی جی کنترلر دنون PRIME4 یک دستگاه دی جی 4 کانال می باشد. قسمت میکسر دی جی دنون PRIME4 را می توان یک میکسر دی جی حرفه ای به شمار آورد.در این میکسر دی جی حرفه ای دنون می توان افکت های آنبورد را مشاهده نمود. شما همچنین می توانید تعداد ۴ عدد پلیر دی جی و یا ترن تیبل به قسمت میکسر دی جی دنون PRIME4 متصل نمایید.در صورتی که شما از دنون دی جی PRIME4 به عنوان دیجی کنترلر استفاده نمایید. کمپانی دنون از قسمت میکسر دی جی دنون PRIME4 به عنوان نمونه ای از میکسر دنون Denon X1800 Prime نام می برد.

پد کنترلرPad Controller Denon Prime 4

دستگاه دی جی دنون PRIME4 دارای 8 عدد پد برای هر Deck و جمعا دارای 16 عدد پد کنترلر می باشد. پد های دی جی دنون PRIME4 به 4 حالت SLICER & SLICERLOOP , ROLL ,LOOP & AUTOLOOP , HOT CUES پیش بینی شده است. در صورتی که شما از دی جی دنون PRIME4 به عنوان دی جی کنترلر استفاده کنید این چهار حالت پد به حالت های:HOT CUE, ROLL, SLICER,SAMPLER, تغییر می یابد. رنگ پس زمینه پد های دی جی دنون PRIME4 به صورت RGB می باشد.

قیمت خرید فروش دی جی کنترلر دنون DENON DJ Prime4
قیمت خرید فروش دی جی کنترلر دنون DENON DJ Prime4

اسکرچ ها (SCRATCH) Denon Prime 4

ااندازه اسکرچ های دستگاه دی جی PRIME4 دنون 6 اینچ می باشد.این اسکرچ ها بر روی دستگاه دی جی PRIME4 حساس به حرارت دست شما بوده که اصطلاحا به آن تاچ (Touch) گفته می شود.LED های به کار رفته در داخل اسکرچ های دی جی دنون PRIME4 نشانگر CUE POINT و همچنین HOT CUE را دارا می باشد.شما با روشن و یا خاموش کردن دکمه JOG MODE می توانید تاچ اسکرچ های دی جی کنترلر آل این وان All In One دنون PRIME4 را روشن یا خاموش کنید.

افکت ها EFFECTS Denon Prime 4

یکی از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه دی جی دنون ، اضافه شدن Sweep FX در قسمت میانی میکسر است. این ۴ افکت جدید با اسم Sweep FX کنترل استاندارد این ۴ افکت اصلی را همانند میکسر های استاندارد مستقل در اختیار شما قرار می دهند. بر روی دستگاه دی جی All In One دنون Prime4 تقریبا تمامی افکت ها و کارایی های میکسر دیجی دنون X1800 Prime وجود دارد. – FX Select – FX Parameter – FX Frequency – FX Wet/Dry در قسمت BEAT FX افک های و DELAY, ECHO, SPIRAL, REVERB, PHASER, NOISE, PITCH, ROLL و بسیاری از افکت های موجود بر روی میکسر 1800 دنون قرار دارد. در کنار هر اسکرچ دستگاه دی جی All In One دنون PRIME4 افکت REV نیز قرار دارد.در صورتی که شما از دی جی دنون All In One به عنوان دی جی کنترلر دنون استفاده کنید, می توانید افکت های داخل نرم افزار دی جی را نیز مورد استفاده قرار داده و در TRACK خود اعمال کنید.

نرم افزار Engine Denon Prime 4

دستگاه دی جی دنون All In One دنون PRIME4 با اخرین و بهترین سخه از نرم افزار دیجی حرفه ای انجین Engine و سراتو Serato DJ سازگاری دارد. کد نرم افزار دی جی سراتو Serato در داخل جعبه موجود می باشد.باید در نظر داشت در صورتی که شما از دی جی دنون PRIME4 به عنوان کنترلر استفاده نمی کنید باید تمامی آهنگ های داخل فلش USB را در داخل نرم افزار آنالیز انجین Engine آنالیز کرده سپس در دستگاه دی جی PRIME4 استفاده کنید. شما با این کار می توانید از آپشن AUTO SYNC و همچنین نمایش شکل موج TRACK ها استفاده کنید. باید این را در نظر داشت کد نرم افزار آنالیز انجین به صورت رایگان در سایت دنون و همچنین ایران دی جی استور موجود می باشد.

ورودی و خروجی Denon Prime 4

دستگاه دی جی آل این وان All In One دنون PRIME4 دارای ۲ عدد خروجی اصلی (MASTER) به صورت فیش های XLR (کنون) AUX (سفید و قرمز) می باشد. یک خروجی Zone Out برای کنترل صدای استیج دوم یا اتاق دوم شما.تعداد ۴ کانال ورودی صدا به صورت LINE و PHONO و همچنین یک ورودی AUX (سفید و قرمز) نیز بر روی دستگاه دی جی کنترلر دنون آل این وان PRIME4 قرار دارد. بر روی دستگاه دی جی دنون PRIME4 تعداد 2 عدد ورودی میکروفون به صورت COMP (ورودی XLR و TRS) وجود دارد. تعداد خروجی 2 عددهدفون دیجی بر روی دستگاه دی جی دنون PRIME4 نیز وجود دارد. کارت صدای دی جی دنون PRIME4 با قابلیت پردازش 24 بیت 48 کیلو هرتز و همچنین خروجی صدای فوق العاده با کیفیت از بهترین نوع کارت صدا های دیجی موجود در بازار موسیقی می باشد.

قیمت خرید فروش دی جی کنترلر دنون DENON DJ Prime4

خروجی مستقل Dual Zone Denon Prime 4

این قابلیت برای اولین بار است که در یک سیستم Stand Alone قرار داده شده.به اینصورت که شما می توانید در هنگام اجرا بصورت مستقل یک استیج دیگر را هم کنترل کنید.به اینصورت که با زدن دکمه Zone(channel assign) در گوشه بالای دستگاه، ترک های خود را مستقل و بصورت خودکار برای استیج دوم پخش و میکس کنید. همچنین یک اکولایزر کامل و مستقل برای این خروجی دستگاه در نظر گرفته شده است.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دی جی کنترلر Denon DJ Prime 4”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.