اسپیکر مانیتورینگ Genelec M030AM

  • ویژگی های اسپیکر مانیتورینگ Genelec M030AM در یک نگاه 
  • دارای  آمپلی فایر به توان 80 وات
  • دارای درایور 5 اینچ برای فرکانس های پایین
  • دارای تویتر 0.75 اینچ
  • حفاظت شده توسط سیستم مدیریت انرژی ISS
  • دارای پاسخ فرکانسی از 58 هرتز تا 20کیلو هرتز
  • تکنولوژی NCE
  • دارای جوایز متعدد جهانی

برای قیمت تماس بگیرید

ناموجود

  • پشتیبانی فنی

    تضمین خدمات پس از فروش با پشتیبانی ویژه
  • گارانتی محصولات

    کالاهای آکبند دارای 12 ماه گارانتی
  • تست سلامت

    7 روز مهلت تست سلامت کالا
  • ارسال رایگان

    شامل لوازم استودیو و دی جی

مشخصات محصول

برند

سایز ووفر

سایز تویتر

نوع ووفر

جنس ووفر

جنس تویتر

توان ووفر

توان تویتر

پاسخ فرکانسی

تنظیمات کالیبراسیون

محل خروجی هوا

ورودی دیجیتال

نوع ورودی

توضیحات

اسپیکر مانیتورینگ Genelec M030AM : 

کمپانی محبوب جنلک یک محصول دیگر با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بسیار بالا تولید کرده است.

کمپانی جنلک که یکی از تولید کنندگان اسپیکر مانیتور حرفه ای و تخصصی در جهان است سری محصولات M را برای کاربران استودیویی در کشور فنلاند طراحی و تولید نموده است. شما میتوانید با در اختیار داشتن این محصول به جزئیات میکس خود به راحتی و با کمترین رنگ آمیزی دستیابی پیدا کنید. شکل بدنه و محل قرارگیری یونیت ها در سری M همانند محصولات دیگر و تولید شده در کمپانی GENELEC از تکنولوژی DCW بهره می برند که باعث پخش هرچه بهتر فرکانس ها می شود.

شکل نسبتا تخم مرغی اسپیکر مانیتور های سری M باعث عرضه صدایی با خلوص بالا، استریو ایمیج صحیح، پرتاب مناسب صدا، بدون شکست و اعوجاج می شود. از دیگر تکنولوژی های به کار برده شده در این سری از اسپیکر مانیتورینگ ها میتوان به LIP اشاره کرد. مهندسان کمپانی جنلک با طراحی آکوستیکی ویژه ای هوای موجود داخل باکس را از طریق رفلکس های مستقل و باریکی در کناره های بدنه اسپیکر، به قسمت زیرین اسپیکر منتقل می کنند که باعث پخش هرچه بهتر فرکانس های پایین یا بیس می گردد.

سری M اسپیکر مانتیورینگ های جدید کمپانی GENELEC میباشد که دارای آمپلی فایر کلاسD  و قدرت بالایی میباشد. این از سری مانیتورینگ دارای باکس هایی از جنس کامپوزیت طبیعی سازگار با محیط زیست میباشد.

این اسپیکر مانیتورینگ دارای ووفر با سایز 5 اینچ و تیوتر از جنس DOME/SILK با سایز 0.75 اینچ میباشد. کمپانی جنلک هیچ محدودیتی برای قدرت صدا قرار نداده و شما میتوانید با کمترین هزینه به این کیفیت دست پیدا کنید.

 کمپانی جنلک از تکنولوژی Laminar Integrated Port (LIP™) Technology برای خروجی هوا استفاده کرده است که با از بین بردن زوایای زیاد در باکس این اسپیکر مانیتورینگ باعث شده است که شما صدای باس طبیعی تر و شفاف تز را بشنوید.

با طراحی خلاقانه و نوآورانه‌ای که در این محصول گنجانده شده؛ نویز‌های حاصل از اتصالات کابل‌ها به حداقل رسیده. نوع طراحی بدنه این مانیتور طوریست که در انتقال فرکانس‌های بیس و پایین بسیار قوی است. بدنه آلمینیومی و نیمه مات آن مورد توجه بسیاری از خریداران در هنگام خرید است. هم‌چنین قاب شبه فلز توری برای حفاظت از ووفر از دیگر ویژگی‌های این بلندگو استودیویی است

این اسپیکر ها همچنین از قابلیت هایی همچون: قطع کننده ایمنی جهت جلوگیری از سوختن یونیت ها در زمان اعمال فشار بیش از حد به امپلیفایر یا انتقال شوک و دیستورشن به یونیت ها، تفکیک کننده یا همان CrossOver اکتیو با دقت بالا برای تقسیم فرکانس ها بین یونیت های ووفر و توییتر، دامنه فرکانسی مناسب با ضریب خطای ۳+/- دسی بل، امپلیفایر قدرتمند کلاس D با ثبات بالا و نویز و دیستورشن پایین به همراه مدارهای الکترونیکی اصلاح شده اشاره نمود. این سری از اسپیکر مانیتورینگ های کمپانی جنلک (M Series) در دو مدل با ووفر های پنج – M030 – و شش و نیم اینچ – M040 – طراحی شده اند که تنها تفاوت آنها بازه فرکانسی قابل پخش و توانایی امپلیفایر داخلی آنهاست.

نقد و بررسی کاربران

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپیکر مانیتورینگ Genelec M030AM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.